Ik zit met hetzelfde probleem... welke kleur ga ik kiezen? Er zit zoveel verschil in de kleuren. Zo is in de ene winkel Elephant Grey echt bruin en in de andere winkel meer taupe. Erg lastig dus... Ik ben helemaal fan van Fred, maar die hebben nog geen luiertas...
Joepie vandaag al geleverd. Hij is echt mooi. Elephant grey is idd meer taupe, maar echt mooi. Hij ruikt idd nog enorm, haha. Hij moet nog wat soepeler worden, maar ziet er echt heel degelijk uit. Mijn dag kan niet meer stuk : )
Ja zo'n portemonnee is ook gaaf. Vooral deze Cowboysbag Portemonnee Bradford Grijs online kopen voor ?79,95 bij Thebagstore.nl - Cowboysbag Tassen Even verder sparen, leuk cadeau voor 5-12 of kerst
Ik heb de "luiervariant" in cognac een paar weken geleden gekocht bij de Bijenkorf. Ik zou het nou niet een 'mooie' tas willen noemen, weinig elegant tenslotte, maar redelijk stoer en mooi leer. Omdat ik zoveel reis heb ik hem gekocht als reistas voor in het vliegtuig. Er kan inderdaad veel in en best veel vakken, praktisch dus.
Ik heb ook de elephant grey big bag. Ben er zo blij mee ik kan er alles in mee slepen heerlijk... helft met spulletjes voor de kleine en de andere helft voor mezelf.
Grrrr!!! Ik heb 'm nog niet besteld, want vorige week dus onvoorziene hoge aanschaf, twee weken ervoor begaf de vaatwasser het en nu heeft vrijdag de Ipad het begeven.... en dat ding gebruiken we veel. Hardware probleem, waarvan de reparatiekosten waarschijnlijk bijna net zo duur zijn als een nieuwe... Manlief maar even vragen wat hij ervan denkt, ik wil niet in één klap zoveel geld uitgeven, maar oooowww ik baal! Trouwens, als ik bestel, wordt het toch de Elephant Grey!
Maar het is niet een label van de winkel oid, het is meer een soort accesoire van de tas. Hier hangt hij er ook nog aan.
Ik vind deze kleur zo gaaf!! Maar wat vinden jullie,kan dit gewoon voor de winter? Bekijk bijlage 357480
Ik vind hem wat te knal voor de winter gijsje.. Ik zou deze eerder in de lente en zomer gebruiken. Balen van de kapotte i pad ts! Nu heb je die tas in je hoofd zitten en moet je weeeeer wachten.. Geld groeit helaas niet aan een boom he..
Ik heb er ook 2. een Cowboysbag "Londonderry", die is felblauw een een Cowboysbag "the Bag" in de kleur cognac.. Ik ben er heel erg blij mee
Wauw, die is geel!! Ik vind hem wel super, alleen zou ik 'm zelf voor de winter niet doen, eerder voorjaar en zomer. Zeg dat wel, geld groeit niet op mijn rug En die föhn moet ook echt vervangen worden, heb vandaag een nieuwe besteld. Het snoer was door, je zag de bedrading lopen zeg maar en dat was nu wel heel erg geworden. En zonder föhn ben ik nergens Die Ipad ja, ik zou er vandaag over bellen, maar volgens mijn man is de ipad ouder dan 2 jaar en dan geen garantie meer. Maar ik zal ze morgen nog eens bellen hoe het nu precies zit, maar dan nog Als het duurder of net zo duur is, dan liever maar een nieuwe *maar ik wil een cooowwwboooysss baaaaaaggg!!!*