Ik ben terug aan het kijken in dit topic en zie nu dat het de jurk is die ook in dit topic wordt beschreven hahaha, maar in het echt is hij nog mooier! Misschien dat ik straks nog even (tijdelijk) een foto plaats
ik heb vroeger mijn communiejurk bij een winkel in geleen geloof ik gekocht.. een bruidswinkel waar ze ook communiejurken verkopen. die van jottum is ook mooi, maar voor een communie vind ik toch zo'n echte prinsessen jurk met pareltjes en kant en een grote hoepel een stuk mooier.. dan zijn ze Echt prinses voor een dag !! ohhh wat vind ik het jammer dat ik onze kindjes niet laat dopen of de communie laat doen.. ik had mijn dochtertje graag in zo'n jurk gezien !!
Zoals beloofd een foto van de jurk, hoe vinden jullie hem? Bekijk bijlage 221068 Bekijk bijlage 221070
Wat een superjurk!! Kan niet wachten tot mijn meisjes zover zijn (m'n manneke natuurlijk ook niet, maar die kan ik niet zo'n gave jurk aan laten trekken).
wat een schatje!!! En wat een leuke schoentjes erbij! (ik weet niet of het al de schoentjes voor de communie zijn maar ze staan zo lief erbij)
Wilde ook nog even kijken welke jurk het uiteindelijk geworden is, maar de foto's zijn alweer verwijderd...
Ja de schoentjes zijn voor de communie, ik wil de foto's nog wel even uploaden,mochten er liefhebbers zijn? Ik wil ze niet te lang laten staan ivm eventuele meelezers Dankjulliewel voor de lieve reacties allemaal, ik ben zo blij met deze jurk, en dochterlief al helemaal!