Clomid, acne, ervaringen en babbel :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zazou00, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    He zazou,

Wat vervelend nog steeds geen eisprong gehad te hebben... Dus toch weer de mmm in, heftig maar soms heb je geen andere keus. Hoop dat ze je daar goed kunnen behandelen en dat je daardoor uiteindelijk wel een goede eisprong krijgt. Ik wens je iedergeval heel erg veel succes vrijdag en zal in de toekomst voor je blijven duimen en hopen....

Hier gaat het opzich goed, nu bijna 11week zwanger ( nog steeds onwerkelijk) vorige week een erg mooie echo gehad bij de verloskundige, je zag al armpjes en beentjes en het trappelde al mooi heen en weer!

Ik hoop zo dat jij dit ook zeer binnenkort mag mee maken, want vind het erg vervelend voor jou, dat het ons wel gelukt is en jou nog niet...

Toitoitoi

2. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Niet mee inzitten.
    Het is niet omdat het hier niet vlot, dat ik het jullie minder gun ;)
    Als je wil hou ik je wel op de hoogte hoor, ik wil je alleen niet lastigvallen met mijn verhalen nu, terwijl jij enkel nog hoort te genieten en uit te kijken naar dat kleine wondertje in je buik. :D

Ik ben het al wat gewoon hoor, ondertussen is ook de laatste vriendin die probeerde zwanger te worden zwanger.
    Dus ik voel me een beetje eenzaam tussen al die beginnende dikke buikjes :)

Anyway, ik ben écht héél blij dat het jou eindelijk is gelukt.
    Je hebt er ook lang genoeg op mogen wachten, met de nodige tegenslagen....

3. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
    Nou zazou, lastig vallen doe je nooit hoor....

Ben erg benieuwd hoe het in gent was?

4. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    België
    Mja, niet zo goed eigenlijk.
    Ik heb blijkbaar toch PCO, dus dat was niet direct wat ik wou horen.
    8 cysten aan de ene kant, 10 aan de andere...
    En héél veel last van de natuurlijke schommelingen, nu heb ik al opvliegers zonder dat ik hormonen neem ;)

Ik snap niet zo goed dat hier zoveel vrouwen daar zo rustig mee omgaan dat ze dit hebben. Ik heb het daar namelijk heel erg moeilijk mee. Ik sport, let op mijn lijn, voeding...
    En dan moet ik net een afwijking hebben die net verstoorde insulinewaardes heeft en een groot risico op diabetes, hart en vaatziekten... Nu ja, het gaat mij er niet om dat de ene het minder of meer verdiend dan de andere. Niemand verdiend dit!
    Maar gewoon, ik kan het niet helemaal vatten.
    Eigenlijk weet ik niet goed wat gedaan, want als ik een meisje zou krijgen is de kans groot dat ik het haar ook geef. Dan zou ik me zo schuldig voelen! Evenals ik mij heel moeilijk kan vinden in het feit dat ik mijn hele leven hormoonafhankelijk wordt gemaakt om normaal te kunnen leven. Eerst hormonen voor de cyclus, nadien terug de pil om alles te onderdrukken... Bah :(
    Ik moet eerst alles op een rijtje zetten denk ik...

Hoe gaat het met jou?
    Mooie echo gehad?
    Veel last van kwaaltjes?

Deel Deze Pagina