Goedemiddag allemaal, Ik ben echt een stresstester deze zwangerschap . Eerder hebben jullie al heel fijn meegedacht en gezegd dat ik moest stoppen met testen. Dat heb ik gedaan, alleen... wilde ik toen ik 6+0 was een CB digitaal met wekenindicator doen, ik had eigenlijk een heel goed gevoel, maar hij gaf met 6 weken maar 2-3 weken aan (zou je dus al met 5 weken moeten hebben). Nu kan ik best een paar dagen minder ver zijn, maar echt geen hele week. Uit wanhoop toch nog maar bij de KV 2v5 test gehaald omdat ik bang was dat die was teruggelopen, maar deze knalde enorm (met dezelfde urine als de CB), zie bijlage. Hoe kan dit? En @RoGiJuLi: Wat is jouw ervaring met de CB digitaal? Ik kan mijn KV test niet zo goed rijmen met 2-3 op de CB. Dankjulliewel alvast voor het meedenken!
Dan ga ik daar op hopen. Want de bijbehorende KV2v5 test kan bijna niet donkerder toch (teststreep donkerder dan controlestreep).
Ik denk, hoe moeilijk het ook is, dat testen je niet meer gaat helpen. Die zijn natuurlijk eigenlijk bedoelt om te kijken of je zwanger bent. Dat ben je. Alleen een echo en dus ook gewoon wachten kan je laten zien hoe de zwangerschap gaat en of het goed zit.
Eens, ik heb dit woensdag ook voor het laatst gedaan . Komende woensdag 1 november heb ik de echo, erg benieuwd!
Sorry, dames! Wat lief dat jullie nog navragen ! Had dinsdag ineens een bloeding, super bang dat het toen mis zat, een echo gehad en een mooi hartje en goede termijn gezien. Inderdaad zoals @RoGiJuLi al zei, waarschijnlijk toch twee dagen later dan ik zelf dacht, dus dat verklaart voor een deel de lichte testen in de eerste week. Maar je kan dus heel licht testen, slome oploop hebben, CB die niet hoger wordt dan 2-3 en alsnog een prachtig hartje <3! Bedankt voor jullie steun!
Inmiddels weer een stukje verder vandaag ook een goede termijnecho gehad, dus ik ga echt nooit meer zo'n dure CB-test doen!