Clearblue digital wekenindicator blijft hangen op 2-3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aoibhe, 28 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal,

Ik ben echt een stresstester deze zwangerschap ;). Eerder hebben jullie al heel fijn meegedacht en gezegd dat ik moest stoppen met testen. Dat heb ik gedaan, alleen... wilde ik toen ik 6+0 was een CB digitaal met wekenindicator doen, ik had eigenlijk een heel goed gevoel, maar hij gaf met 6 weken maar 2-3 weken aan (zou je dus al met 5 weken moeten hebben). Nu kan ik best een paar dagen minder ver zijn, maar echt geen hele week. Uit wanhoop toch nog maar bij de KV 2v5 test gehaald omdat ik bang was dat die was teruggelopen, maar deze knalde enorm (met dezelfde urine als de CB), zie bijlage. Hoe kan dit? En @RoGiJuLi: Wat is jouw ervaring met de CB digitaal? Ik kan mijn KV test niet zo goed rijmen met 2-3 op de CB. Dankjulliewel alvast voor het meedenken!

2. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Hierbij de test.

Bijgevoegde bestanden:

Milena92 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.903
    15.577
    113
    Nabij Utrecht
    Kan het hookeffect zijn.
    Iemand die (achteraf gebleken) al 17 wkn was kreeg ook een 2-3

4. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Dan ga ik daar op hopen. Want de bijbehorende KV2v5 test kan bijna niet donkerder toch (teststreep donkerder dan controlestreep).

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.903
    15.577
    113
    Nabij Utrecht
    Klopt, die knalt mega!

Aoibhe vindt dit leuk.
  6. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik denk, hoe moeilijk het ook is, dat testen je niet meer gaat helpen. Die zijn natuurlijk eigenlijk bedoelt om te kijken of je zwanger bent. Dat ben je.

Alleen een echo en dus ook gewoon wachten kan je laten zien hoe de zwangerschap gaat en of het goed zit.

Aoibhe vindt dit leuk.
  7. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Eens, ik heb dit woensdag ook voor het laatst gedaan :). Komende woensdag 1 november heb ik de echo, erg benieuwd!

WWJD vindt dit leuk.
  8. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Nog 1 dag! Heel veel succes. Hoop dat alles er goed en gezond uit ziet :cool:

Aoibhe en Oilell vinden dit leuk.
  9. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    En hoe is de echo

Aoibhe vindt dit leuk.
  10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.903
    15.577
    113
    Nabij Utrecht
    De echo was goed gegaan lees ik in haar berichten ;)

Aoibhe en Oilell vinden dit leuk.
  11. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Ohh super fijn heb k even gemist

Aoibhe vindt dit leuk.
  12. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Sorry, dames! Wat lief dat jullie nog navragen :)! Had dinsdag ineens een bloeding, super bang dat het toen mis zat, een echo gehad en een mooi hartje en goede termijn gezien. Inderdaad zoals @RoGiJuLi al zei, waarschijnlijk toch twee dagen later dan ik zelf dacht, dus dat verklaart voor een deel de lichte testen in de eerste week. Maar je kan dus heel licht testen, slome oploop hebben, CB die niet hoger wordt dan 2-3 en alsnog een prachtig hartje <3! Bedankt voor jullie steun!

Milena92, WinBel, Nougat en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Inmiddels weer een stukje verder vandaag ook een goede termijnecho gehad, dus ik ga echt nooit meer zo'n dure CB-test doen!

Soof1992, lorreke, Milena92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina