Dames, ik ben nu net 5 weken zwanger na een IVF poging. Vorige week op exact 4 weken had ik met de CB wekenindicator de uitslag 2-3 weken. Op 4w5d bloed laten onderzoeken en hcg was 1290. Nu op 5 weken opnieuw een CB gedaan met de verwachting dat er nu dan 3+ op zou staan maar nog steeds krijg ik 1-2. Ik heb ook bijna geen symptomen. Borsten lijken ook minder pijnlijk te zijn, wel nog duidelijke aders. Ik maak me dus zorgen... Ik ben bang dat het fout gaat. Hier ook iemand ervaring met de CB en toch een goede eerste echo / oploop hcg?
Geen ervaring op deze manier met de CB maar dat hij nu afloopt lijkt me geen goed teken. Eerlijk gezegd vind ik je hcg waarde voor het termijn ook vrij laag. Ik hoop dat ik het mis heb, maar zo niet dan veel sterkte gewenst.
Dat lijkt me heel eerlijk gezegd geen goed teken.. toen ik met 4+4 1-2 weken op de cb had, wist ik dat het niet goed zat.. en dat bleek ook aan mijn hCG waarde.
Oh jee, ik bedoelde dus dat ik met 5 weken ook de uitslag 2-3 kreeg en dus niet 1-2... maar ipv 2-3 had ik al 3+ verwacht...
Ik zie het nog niet zo somber in hoor. Hier met 4+6 een hcg van 1325 en dit was iets boven gemiddeld volgens mijn ziekenhuis. Ik heb geen clearblue meer gedaan omdat het een indicatie is en ik bang was onzeker te worden als het zou blijven hangen. Wanneer heb je je eerste echo? Twee keer bloed laten prikken zegt meer want dan kun je berekenen of het voldoende stijgt (en dan nog zijn er altijd uitzonderingen). Heel spannend is het in elk geval, succes met afwachten!
Eerste echo leggen ze pas vast na de bloedname volgende week. Heel spannend dus! Ik heb vorige week ook al wel een bloedname gehad net voor nod en toen was hcg 68 dus verpleegkundige gaf wel aan dat het nu mooi gestegen was.
Hoeveel uur zat er tussen de 2 bloedafnames? Je zou dit in kunnen vullen: https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator dan zie je hoe snel het verdubbelt en of dat binnen de normaalwaardes valt. Heel veel succes volgende week! Waarschijnlijk krijg je rond de 7 weken je echo. Dat doen de meeste klinieken/ziekenhuizen.