Clear blue digital vals positief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mirrie26, 11 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirrie26

Mirrie26 Nieuw lid

11 okt 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik word gek van onzekerheid en moet echt even van me afschrijven.

Wij gebruiken anticonceptie, condoom. Vorige week voelde ik me bij vlagen ineens misselijk worden. Ik dacht gelijk aan een zwangerschap. Maar tegelijkertijd wist ik dat het niet kon, we deden het immers veilig. Deze week had ik ongesteld moeten worden. Op dinsdag een Kruidvat early test gedaan, negatief. Woensdag was ik weer zo misselijk dat ik een clear blue digital heb gekocht. Die gaf aan ‘zwanger 1-2.’ (Met middag urine) Dat gaf eindelijk de bevestiging dat ik wist dat ik zwanger was. Hele rollercoaster voor ons, aangezien deze zwangerschap niet gepland was. Donderdag morgen Kruidvat early, negatief. En nu vrijdagmorgen weer een negatieve test.. (ah)

Een clear blue digitaal vals positieve test bestaat toch niet? Heb me suf gezocht op internet. Plus, ik voel aan alles dat ik zwanger ben. Toch wil ik heel graag een extra bevestiging dmv nog een test.
    Ik heb bij vorige 2 zwangerschappen HG gehad, en ook al misselijk voordat ik ongesteld had moeten worden. Dat gevoel wat ik voel is niet te faken. Maar toch blijft die onzekerheid nu.

wie heeft er ervaring met een vals positieve clear blue digital test?

2. Wishfull123

Wishfull123 Fanatiek lid

26 mei 2021
    4.979
    4.529
    113
    Vrouw
    Wat vreemd en vervelend die onzekerheid. Misschien andere testen proberen ipv die van de kruidvat. Ik heb er verder geen ervaring mee, dus kan je er niet in adviseren

3. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    280
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Dit had ik 2 weken precies het zelfde, maar dan met een digitale test van sensitest, getest om 10 uur, en toen ik een positieve test( 1-2 weken ) in handen had gelijk een digitale test van clear blue gedaan met de zelfde urine en die was negatief. inmiddels 2 weken verder en nog steeds negatief, ga dit weekend ongesteld worden want heb al sinds gisteren van die ongesteldheidskrampen. Ik kan nog steeds niet verklaren waarom 1 test positief was en de rest negatief, terwijl ik die dag van die positieve test allemaal zwangerschapskwaaltjes had die ik bij mijn zoon ook toen had.

ik zou een paar dagen even wachten en dan nog eens testen, maar niet met die van kruidvat, want daar lees ik geen goeie dingen over.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.654
    15.460
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou vandaag/morgen nog een keer met de digitale van cb testen.
    Is hij nu negatief, dan was de positieve een valse.
    Wellicht een reactie op je lh piek.

Deel Deze Pagina