Klender - gratis of betalen

Discussie in 'De lounge' gestart door Haje32, 13 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Wij maken sinds kort gebruik van Klender. We hadden deze app een heel aantal jaren geleden al gebruikt, maar toen zijn we toch weer overgegaan op papier. Nu past dit beter in ons gezin. Ik krijg nu pop-ups om 20 euro per jaar te betalen voor de app. Als we dat niet doen, krijgen we advertenties in de app. Ik ben wel even nieuwsgierig of jullie ervoor betalen. Hoe storend zijn de advertenties. Ik vind het op zich geen probleem om te betalen hoor. Nu koop ik ook elk jaar een agenda á 25 euro. Maar goed ik twijfel op de 1 of andere manier een beetje, want het lijkt niet echt iets eenmaligs.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik gebruik al jaren klender, nog nooit iets betaald en ook nog nooit reclame gehad?

3. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Nee in het verleden wij ook niet. https://www.klender.nl/wie-zijn-wij
    Hier benoemen ze dat ze gestopt zijn met werken en daarom een bedrag vragen aan hun gebruikers.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Maar raar toch dat ik daar niks van zie ik Klender?

5. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Misschien komt het omdat je een 'oude' gebruiker bent? Geen idee.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Dat zou kunnen ja

7. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Wij gebruiken Klender nu 6 jaar dacht ik. Ik krijg nu ook regelmatig een pop-up. Het was ook mijn idee om eerst te kijken of die reclames irritant zijn. Ik weet het dus ook nog niet.

8. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Ze zullen het dan wel rustig uitrollen. Ik ga het ook even afwachten met de advertenties.

Deel Deze Pagina