Wij maken sinds kort gebruik van Klender. We hadden deze app een heel aantal jaren geleden al gebruikt, maar toen zijn we toch weer overgegaan op papier. Nu past dit beter in ons gezin. Ik krijg nu pop-ups om 20 euro per jaar te betalen voor de app. Als we dat niet doen, krijgen we advertenties in de app. Ik ben wel even nieuwsgierig of jullie ervoor betalen. Hoe storend zijn de advertenties. Ik vind het op zich geen probleem om te betalen hoor. Nu koop ik ook elk jaar een agenda á 25 euro. Maar goed ik twijfel op de 1 of andere manier een beetje, want het lijkt niet echt iets eenmaligs.
Nee in het verleden wij ook niet. https://www.klender.nl/wie-zijn-wij Hier benoemen ze dat ze gestopt zijn met werken en daarom een bedrag vragen aan hun gebruikers.
Wij gebruiken Klender nu 6 jaar dacht ik. Ik krijg nu ook regelmatig een pop-up. Het was ook mijn idee om eerst te kijken of die reclames irritant zijn. Ik weet het dus ook nog niet.
Bedankt voor je reactie. Ze zullen het dan wel rustig uitrollen. Ik ga het ook even afwachten met de advertenties.