Nee daar ging t ook niet om, maar t zinnetje kwam er misschien verkeerd uit. T leek idd net of je man t niet mag zeg maar.... Dat ie t niet aan kan, dat is wel herkenbaar hoor. Hier heeft manlief daar met 2 kids al last van haha
sorry hoor maar ik bedoelde het juist goed naar ruby toe ik werd juist beetje raar van al die mensen die zeiden dat ze alleen naar huis moest gaan:x:x:x en ik denk dat ze heus niet voor niets naar huis is gegaan lees je het wel goed?????
Why not? Mijn man en kids kunnen gerust een vakantie zonder mij redden hoor , geen enkel probleem. Ik was gewoon alleen naar huis gegaan. Dat is mijn mening.
Wat een kut reactie! Doe even normaal joh. Ze heeft gigantische pijn, en dan vind jij het sneu voor de kids en man? Die kinderen zijn het zo weer vergeten. Hele nare reactie, probeer je haar een schuldgevoel aan te praten ofzo?
inderdaad ik denk precies zoals jij het neerzet maar schijnbaar zijn wij gek ik zou ook met mijn hele gezin terug naar huis gaan
ja maar de vraag was niet " wat zou jij doen" en dit komt beetje aanvallend over.... misschien niet zo bedoeld
ja dat is waar het is jouw mening. ik respecteer hem maar deel m niet ik woon in denhelder zonder rijbewijs vanuit limburg terug ziek in de trein nou dacht niet dat mijn man mij alleen zou laten gaan wij zouden als gezin terug gaan
goh wat een reacies hoezo zijn het domme reacties als vele zeggen ik was alleen naar huis gegaan JA dat had ik ook gedaan en had papa met de kids lekker laten genieten hoeveel pijn ik ook zou hebben(ben immers pijn zat gewend) dus ja ik zou mijn vriend en zoon ook daar laten. IEDER ZIJN EIGEN KEUS je wilt dat wij die van jullie respecteren doe dat dan ook met onze keuze
Nee hoor, het was een bevestiging dat sommige mensen echt kansloos zijn. Alsof center parks het einde is, ik bedoel die 2/3 dagen hebben die kinderen heus wel lol thuis hoor, bovendien vroeg Ruby het niet!
Het gaat niet om respect hebben voor iemands andere keuze, het gaat erom dat Ruby een keuze heeft gemaakt en deze de grond in wordt getrapt, als zijnde 'sneu voor de kids' terwijl Ruby der kinderen verre van sneu zijn!!! Zo'n lieve zorgzame moeder zul je weinig tegenkomen
dat jij pijn zat gewend bent is heel erg voor jou hoor! maar ts is dat mischien niet gewend maar 1 man en 3 kids die het niet aankan klaar toch ieder zo zijn keus.
Nee, omdat mensen, zonder verdere informatie, oordelen over dat andermans kinderen sneu zijn, daar kan ik heel slecht tegen. Van mij mag iedereen een andere mening hebben, graag zelfs, anders zou de wereld eentonig worden
Ja!! In dit geval wel. Ts voeld zich waarschijnlijk al lullig dat zij de reden is waarom de vakantie nu al is afgelopen, dan ga je toch niet zeggen: Goh, wat zielig voor de kinderen, ik was alleen naar huis gegaan. Dat kun je toch niet maken? Iedereen heeft een eigen mening, maar ik vind dit idd gewoon iemand de grond instampen.