hoi ik heb ff spoedvraagje, zit sinds vrijdag in een huisje op centerparcs,we moeten nog tot vrijdag. maar ik heb zo'n pijn aan mijn rug van dat bed hé, pffff ik kan niet meer kom gewoon gebroken uit mijn bed smorgens. als ik nu naar huis zou gaan, dus zwangerschapsgeralateerde problemen zou ik dat op de annulering kunnen verhalen?
heb net de receptie gebeld en kan gewoon gaan. morgen bellen en dan regelen hun de annulering. ff overleggen met mijn mannetje hij is naar de gamehal met de kids.
mocht je geen geld terug krijgen dat je dan misschien alleen naar huis gaat. Dan is het geld niet verspilt en kunnen de kids nog even genieten van de vakantie..
Ik zou als ik jou was naar de receptie gaan, en beklacht doen over je bed, meestal zijn het van die doorzakmodellen. Zou zonde zijn om hiervoor je vakantie op te zeggen. Meestal lossen ze bij cp de problemen wel goed op hoor. Succes met je rug.
Je kan inderdaad zo een nieuw matras aanvragen. Ik had een doorgezakt matras en dezelfde dag binnen het uur zelfs kwam er een heel nieuw matras op ons bed. Nou die was perfect, dus je kan inderdaad ook eerst even je beklag doen.
ik zou niet zo snel weg gaan... ik zou eerder zo een opblaasbaar logeerbed halen voor 3 tientjes ofzo bij de blokker en daar op gaan liggen de laatste dagen...
nou ik ben inmiddels thuis. werd in de auto terug flink beroerd en moest steeds overgeven. terwijl ik langs de kant van de weg stond om over te geven klapte er iets in mijn oor. meteen naar de huisartsenpost hier gebeld en doorgereden. ik heb een oorontsteking dus is maar goed dat ik gegaan ben. voel me zwaar beroerd. de kids maken er niet zo'n probleem van, dat is al geregeld. die gaan nu gewoon een paar daagjes hier naar pretparken toe. en wat blijkt ze hebben geen annulering erbij afgesloten. ben gewoon mijn geld kwijt helaas.