We gaan midweek naar erpenheijde premium cottage 4p. We gaan 4 volwassene en 1 kind van 2jaar. Ik neem alles voor haar verzorging, schoonmaakspullen, beddengoed, kussens, ontbijt dingen, suiker, zout etc maar ik vraag mij af wat is aanbevollen nog nemen? We gaan altid naar all in dus geen idee wat ons daar te wachten staat. - moeten we extra wc papier nemen? - extra water drinken? (Of uit kraan kan ook? - hoeveel handdoeken? - handig strandlaken meenemen voor zwembad of is zoiezo geen ligbedden in?buiten? - extra borden?eigen borden?glazen? - zeep, wasmiddel, vaatwasser tabs? Ik heb zelf liever ik neem zoveel mogelijk ) is zoiezo daar stuk minder luxe dan thuis dus zou het liefst ons huis heen verplaatsen maar dat gaat niet)
extra wc papier is wel handig, boodschappen voor de eerste dag tenzij je gelijk al boodschappen wil doen. Borden bestek enz niet nodig. Handoeken enz hangt er vanaf of je linnenpakket hebt genomen. Voor bij het zwembad strandlaken zou kunnen misschien wel handig
O ja boodschappen. Nog iemand tips op grote supermarkt dichtbij of op de weg? (Naast lidl) We willen bbq meenemen en gelijk voordat we daargaan bbq vlees halen, melk etc. Vlees in lidl is armmoedig.. En iemand ervaring in boodschappen doen vooraf in nl? Dan 2 uur in auto rijden? Yogurt, boter of bederft het dan? Mijn dochter een bepaalde vanuit ekoplaze daarom. Maar kan uiteraad vlak voor alleen lidl hoorde in buurt maar is niet wat ik zoek..
Misschien kun je de houdbare dingen in een koeltas doen met eventueel een element? Verder nemen wij ook altijd veel mee. Eigen servies niet, maar wel afwasmiddel, wc papier en wat waxindlichtjes om het gezellig te maken.
Ik zou zeker de droge boodschappen mee nemen. (koffie ook is Super duur bij cp). Kwa vlees in een koelbox met extra koeltabletten doen wij meestal. (wij bevriezen altijd pakken sap of flesjes fris. Moet toch mee en is een prima koeltablet) Veel plezier gewenst!
Ik denk als je vlees en sappakken invriest en dan samen in een tas doen moet het wel 2u goed gaan. En als het dan dooit heb je het vlees voor bbq ontdooit maar nog wel goed koel
Waneer ga je wij voor de 2e keer erperheide volgende week. Er zit een aldi in Peer en nog 2 locale supermarktjes.
O en als je premieum heb liggen er wat handdoeken klaar. Ook afwasspullen vaatwastabletten keukendoek zijn aanwezig dat is premieum service. Ook zijn je bedden opgemaakt. Wel idd spullen voor je meisje meenemen.
We gaan 18-21mei) O ik dacht lidl maar is aldi. Zoiezo goed voor wat pakken melk en yogurt en broodbeleg vlak vooraf halen. Pff wordt even afkikken van internet daar zonder wifi hihi
Voor 25 euro heb je een midweek internet voor 4 toestellen in je bungalow en op het hele park. En anders is er in de dome gratis elke dag 30 min aangegesloten internet wifi op je telefoon.
O echt? Wist ik niet dat je dat kan bijkopen naast die 30 min. Dank voor tip gaan we doen want ik moet ook mijn email voor werk inzien en altijd handig voor whatsups
Handdoeken zijn niet (meer) inbegrepen bij premium service. En er liggen 3 vaatwasblokjes, wil je meer draaien, zou ik er een paar meenemen als ik jullie was. Handdoeken neem ik ong 1 pp per dag mee. En daarnaast de zwembadhanddoeken, toch ook wel min 2 pp.
En hoe zit dat met kluisjes? Bungalo heeft wel? Zwembad? Betaald of niet? Twijf of we alvast van muntgeld inslaan
Nee hoor is een 1 of 2 euro muntstuk in het zwembad en die krijg je elke keer weer terug. Wij doen wel altijd met die kleintjes een extra voor het gemak hoef je niet zo te proppen met je spullen. In je bungalow is er ook 1 maar dat werkt weet ik niet nooit gebruikt.
Wij nemen vaak zelf veel boodschappen mee kleine dingen en verse broodjes ect halen we daar in het winkeltje op het park. (let wel op die is niet goedkoop) Ik neem wel altijd een bordje bestek beker voor mijn oudste mee. Verder heel veel plezier is erg leuk daar!
Afwasborstel, afwasmiddel, handzeep, theedoek, vaatdoek en handdoek. Wij hadden geen vaatwasser. Wc papier De pannen waar wij waren(6 persoon bungalow) waren erg klein! Wij gingen maar een weekend, dus gingen uit eten. Blikopener? Kurkentrekker? Bieropener?
boodschappen doen we atijd in de omgeving dekbed en kussen nemen we bedden goed van het park, soms kiezen we ook al voor opgemaakte bedden handdoeken/theedoeken nemen we zelf mee ook als er vaatwasser is vaatwastabletten van huis
Er zitten bedlinnen incl. Maar we slapen liefst op onze. Kussens zoiezo en ik twijfel over de dekbed want dochter moet tussen ons slapen en dan met 2 dekens is lastig dus ik denk als in auto alles past doen we gewoon eigen bedlinnen en dekbed/kussens. Er zijn 2 boxspringen naast elkaar dus moeten we die spleet nog eens met aerosleep oplossen voor dochter Ja indd keukendoeken spoontjes, afwas, tabs heb ik op lijst gezet. En theekan? Is het wat of veel te oud met kalk etc? We hebben thuis hete kraan dus echt al jaaaaren geen thee op normaal manier gezet.. Vriendin kan eventuel haar eigen theekan of hoe heet het meenemen En vuilniszakken ook meenemen?? Hoe is dat daar geregeld? We hebben natuurlijk luiers nog en willen liefst niet in luierlucht 5 dagen zitten))