In het najaar wil ik met mijn gezin (kleuter van 3 en baby) een week naar Center Parcs of Landal maar... ik kan niet kiezen! Van Center Parcs lijkt me 'De Vossenmeren' of 'Erperheide' erg leuk en van Landal 'De Lommerbergen'. Wie kan me helpen? Wat zouden jullie kiezen? Center Parcs of Landal? En waarom??
Ik kijk altijd naar het soort park, waar het ligt en welke faciliteiten het heeft. Of dat dan Landal of Centerparcs is, maakt me eigenlijk niet zoveel uit . Volgens mij is Centerparcs wel wat prijziger, of heb ik dat mis? Ik kan dus ook niet echt stemmen voor je... sorry
Hey meid, voor mij geen center parcs meer. Met Landal heb ik geen ervaring. Via felicitas kon ik met 40% korting in een huisje, nou dat heb ik geweten. Het meest gare huisje was voor ons gereserveerd. Matrassen volledig doorgezakt, vieze, niet goed onderhouden kamers. Een heel slecht kinderbedje.... nee ik ga daar niet meer naar toe. Wij gaan deze zomer naar Hof van Saksen. Je betaald een hoop, maar je hebt wel een luxe woning wat nog niet volledig doorleeft is. Als jouw keuze tussen Landal en CP is zou ik je Landal adviseren
Ik zou gaan voor centerparcs. Gewoon omdat de faciliteiten voor baby's en peuters beter zijn. Wij zijn laatst een keer naar landal geweest en daar waren bijvoorbeeld geen speciale baby omkleedruimtes in het zwembad. Er waren in het zwembad ook geen 'maxicosi's' of boxen aanwezig, wat bij centerparcs wel zo is. Verder vind ik wel de huisjes van landal een stuk mooier.
Ik heb gestemd op Landal. We hebben alleen maar positieve ervaringen hiermee. Ik vind het vooral fijn, omdat het wat kleinschaliger is dan CP. Buiten het seizoen is het ook heerlijk rustig, maar dat zal CP ook wel zijn. Ik vond Landal ook goedkoper. Succes met het maken van je keuze en natuurlijk een fijne vakantie
CP mooie baden maar vaak oude huisjes..L mooie huisjes en ook vaak leuke binnenspeeltuinen en zwembaden. Landall dus.
Ik ben helemaal weg van Center Parcs, ben naar meerdere parken geweest en het beviel allemaal even goed. Gelukkig altijd mazzel met de huisjes gehad. Landal vind ik zelf niet zo heel speciaal, de zwembaden van cp vind ik over het algemeen mooier/beter.
Hier een grote Centerparcs fan! En dan vind ik de parken Meerdal Kempervennen en Erperheide echt heel leuk. Vossenmeren ben ik nog nooit geweest helaas.. Van Landal zijn we naar Vennebos en die was ook heel leuk maar Lommerbergen schijnt ook leuk te zijn. Ik hou er gewoon van omdat je lekker de plaza hebt met winkeltjes, het terras, restaurantjes, bowlingbaan, speelhal en de super zwembaden. Krijg weer helemaal zin om te gaan hahaha. Veel plezier alvast
ik ga voor roompot ja staat er niet tussen ik weet het.... maar het is gewoon een goedkopere versie van centerparcs en het is ons altijd super goed bvallen
Ik vind Centerparcs (zeker met kleine kinderen) leuker. Maar dit is (vaak) ook veel duurder, en qua prijs vind ik toch ook Landal erg leuk...ligt dus zeg maar aan wat je ervoor uit wilt geven volgens mij...
de prijs van landal is idd een stuk leuker. wij gaan deze zomer naar land van bartje van Landal. ontzettend veel kinderfaciliteiten, lijkt ons ideaal met een kind van 3 en baby van 6 mnd.
Heb Landal gestemd maar ben sinds kort ook echt fan van Roompot (tegen alle verwachting in). Voor kids in deze leeftijd is niet veel nodig. Die zijn net zo blij met een gewoon zwembad als een subtropisch zwemparadijs. Bij Roompot vond k het vooral fijn dat de huisjes ruim zijn en we 2x een echt ledikant hadden (en niet zo'n campingbed zonder matras) Qua faciliteiten. Tja ik hecht daar niet zo veel waarde aan. Als er geen verschoonplek is voor een kind dan creeer ik die wel even .
Landal Lommerbergen en Landal Vennenbos waren vroeger parken van Centerparcs... Dus voor jouw keuze maakt het niet heel veel uit. Ik vind Landal beter vanwege de vele mogelijkheden in keuze wat betreft luxe (of juist niet). Centerparcs huisjes vind ik wat verouderd en wat dichter op elkaar staan. Landal is ruimtelijker.
center parcs lommerbergen is niet zon mooi park wij hadden ons huisje laag liggen en moesten met de kinderwagen 60 trappen op om bij het zwembad te komen. erperheide is super en het mooiste park van center parcs vind ik
Wij zijn in alle drie de parken geweest. In jouw geval, dus met kleuter en baby, zou ik gaan voor CP erperheide. Mede door de baluba en het zwembad. Tweede keus is Landal Lombergen. Derde keus is CP Vossemeren. Ze hebben een geweldige jungle bay, maar dat vidt zelf dat ze daar iets ouder voor moeten zijn.
Vorige maand in Landal Rabbit hill gezeten. Leuk park! Veel speeltuinen. Leuk zwembad met boxen voor kindjes zag ik. Ook omkleed dingen in het zwemgedeelte voor baby's. Weet niet hoe de verkleedruimtes waren, want we zijn niet wezen zwemmen omdat zoon een buikgriepje had. Wat ik een nadeel vind van Landal zijn de eetgelegenheden. Is bij center parks beter geregeld. Veel meer keus. Huisjes van Landal vind ik wel beter dan van Center parks. Zijn in huttenheugte geweest en was echt oud vond ik. Wel heel leuk park! en center parks heeft gewoon geweldige zwembaden. Maar wat me wel is opgevallen bij Landal dat is dat ze gewoon heel veel verschillende parken hebben. Ene is veel leuker dan de ander. Gewoon even goed kijken wat ze allemaal op het park hebben voordat je iets gaat boeken. We hebben ook wel eens op een park gezeten waar geen zwembad zat en geen winkeltje.