center parcs of landal of roompot

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Hope87, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke aanbieder?

1. Centre parcs

2. Roompot

3. Landal

4. Anders.......

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Wat kies jij en waarom, (met kinderen) voor een midweek / of volle week vakantie (kwa speeltuinen/zwembaden/kinder voorzieningen ect.ect.)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie en vrije tijd'

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    qua prijs verschilt het enorm.. maar je merkt het ook wel waarom! in centerparcs is er gewoon goed nagedacht wat betreft kleine kinderen en baby's.. zo heb je speciale verkleedhokjes met commode, overal waar je kunt eten kun je potjes opwarmen, er staan overal kinderstoelen voor je klaar enzovoort.. de cottages zijn ook fijn voor baby's.. Ik vind landal ook leuk, maar simpel.. zoals de zwembaden zie zijn erg simpel.. roompot heb ik niet veel ervaring mee... toevallig zit ik nu in Centerparcs Heijderbos.. we zijn hier nu sinds maandag in een vip eden huisje en we vinden het echt top!! (we hadden nog een 50% kortingsbon dus vandaar dat we wat luxer zijn gegaan)

4. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Wij hebben nu een paar x Roompot gehad. Eigenlijk overal is het budget. Banken van 20 jaar oud, oude stoffige gordijnen, en budget boxsprings. Schoonmaken is met een franse slag (letterlijk). Jakkes!! Park zelf vind ik altijd gezellig.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Landal, veel voorzieningen vaak en qua prijs ook beter te doen

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik vind dat er veel verschil zit tussen de parken van dezelfde aanbieder, dus weet niet of je dit zo kunt zeggen. Wij gaan nu voor het eerst een midweek naar Roompot. Voor de prijs wil ik best wat toegeven op andere dingen, dat vind ik niet zo erg. Als het voor de kleine man maar geschikt en leuk is.

7. miep84

miep84 Niet meer actief

Centerparcs vind ik vaak het mooist. Maar ook erg duur.

Maar Lommerbergen, het Vennenbos en Orveltermarke van Landal zijn ook erg mooi!

Roompot geen ervaringen mee, hoor ik wisselende verhalen over. Zal ook wel verschillen per park.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.763
    18.897
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb niet gestemd. Als we in de krokus- of herfstvakantie gaan, kiezen we graag voor een park van CemterParcs of een duurdere landal. Vaak is het weer dan toch minder goed en we gaan dan maar een midweekje en hebben niet echt zin om van het park af te gaan. Dan vind ik de voorzieningen wel heel belangrijk.
    Wij hebben slechte ervaringen met de huisjes van centerpars. Veel vergane glorie, dingen kapot, absoluut niet schoon en slechte bank. Bij landal en roompot / hoogenboom hebben we wel goede ervaringen. In de meivakantie zaten we (weer) op bospark Lunsbergen in Borger. De eerste keer dat we daar zaten hadden we een chalet. Deze keer een huisje. Beide keren; goed schoongemaakt, nette uitstraling, goed meubilair. Alleen zijn er weinig voorzieningen op het park. Maar als we gaan in een 'mooi weer periode' trekken wij er ook veel meer op uit en hebben we minder nodig op het park. Dan hoeft het wat ons betreft geen Centerparcs te zijn met tropisch zwembad en veel restaurantjes.

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Centerparcs nog nooit geweest vind het gewoon te duur
    Roompot heb ik slechte ervaringen mee. slechter entertainment huisje niet op orde.
    Landal is waar we eigenlijk altijd gaan. liefst vennenbos of lommerbergen

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    393
    83
    Landal of centerparcs

Ooit met roompot / hogeboom weggeweest, echt nooit weer, echt vreselijke parken en vrselijke huisjes en net zo duur als landal. landal is echt veel beter

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Entertainment voor volwassenen vind ik súper in Centreparks - maar met kinderen vind ik Landal eigenlijk prima. Verder vind ik de huisjes van Landal véél beter dan wat we tot nu bij Centreparks hebben gehad.
    Met kinderen kies ik vól overtuiging voor Landal. Zouden we met z'n 2en gaan of met volwassenen samen, dan zou ik misschien eerder voor centreparks kiezen.

12. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Onze voorkeur gaat toch uit naar center parcs. Wel duur zoals iedereen al noemt, maar een last minute is nog te doen. Huisjes zijn inderdaad minder dan de huisjes van Landal, maar tegenwoordig zijn ze bij center parcs ook al druk aan het renoveren, waardoor het niet echt veel verschil meer maakt.
    Ook vind ik dat er meer te doen is op de parken van center parcs. Dus over het geheel gezien gaat onze voorkeur naar center parcs uit

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Qua faciliteiten ga ik graag naar Centerparcs, maar vind het de laatste jaren echt duur geworden. En dan zijn de huisjes te slecht voor die prijs. Vooral de bedden... echt zo slechte matrassen.
    Landal is eigenlijk altijd goed.
    Roompot/hogeboom nooit geprobeerd, juist vanwege de wisselende en toch vaak slechte verhalen.

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn voorkeur gaat uit naar centerparcs maar vooral ook omdat wij zwembad liefhebbers zijn. Het zwembad van landal vinden wij echt niks (of het moet een oud centerparcs park zijn, maar dan zijn die huisjes daar echt onder de maat).
    Roompot ben ik nog nooit geweest wel op landal, mooie parken ook maar minder lux zwembad.

Deel Deze Pagina