Wat? Nu wil ik ook kijken! Heb het gister opgenomen maar mijn kids hebben Tinkerbell opstaan nu! Dat wordt dan weer met een knoop in mn maag kijken...
Daar dacht ik ook nog aan, ja. Dat het personeel expres geen antwoord geeft als ze vraagt of Noortje okay is, om een reactie uit te lokken..
Denk dat je sowieso wel over je toeren bent,ook omdat je in dit geval machteloos bent en niks kunt doen. Dan hoeft ze nog niet dood te zijn. Kan ook dat ze nog net op tijd gered word en in het ziekenhuis is opgenomen. Het verhaal heeft wel verrassende wendingen vind ik. Gister ook weer hoe Lex die ene bewaakster zo onder druk zette. Had eerder verwacht dat ze Cetin bedoelde in dat gesprek met haar man.
Jaik ook! Toen stond zij opeens in de deuropening Hihi... Ben ook benieuwd of ze echt dood is... Ik zat wel echt zo te kijken! "Dat meen je toch niet" "huh is ze echt dood???" Haha mijn vriend riep naar boven of het wel goed ging (die was VI aant kijken) Heb trouwens een paar keer terug gespoeld om te luisteren wat suus op het allerlaatst zei, maar kin het niet verstaan.... Jullie wel?
Wat mij afgelopen aflevering duidelijk werd is dat het onzekere blonde bewakertje de directrice vermoord heeft. En dat Lex dit weet. Want je zag al.. Ze is corrupt als wat.
Zo begreep ik dat eigenlijk niet.. Ik begreep het als dat zij het gevecht in scene heeft gezet,, dat ze dat afgesproken heeft met Lex, dat dat uit de hand is gelopen en dat tóén de directrice is vermoord.. Omdat zij dat gevecht 'plande', alleen om te laten zien dat ze haar werk goed deed, door snel in te grijpen, is de directrice nu dood. Dat maakte ik eruit op.. Leuk, al die theorieën erachter
En wat kon ik mij opwinden toen Suus in elkaar werd getrapt. Ik ging er helemaal in op.. En toen die dame op de nood knop wilde drukken zat ik schreeuwend op de bank: JA JA JA!! Druk.. Jeetje je ziet toch dat het fout gaat! KIJK uit je doppen!
Ik heb alle afleveringen vanaf het begin opgenomen, maar nog nooit gekeken. Nu deze week lekker met de voetjes omhoog genietend van verlof en deze serie. Wat een gave serie zeg!! Ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering. Ik denk nog steeds dat die Erica misschien wat meer te maken heeft met de moord op de directrice. Maar, moeilijk in te schatten. Aangezien alles anders loopt dan je verwacht!!
Precies zoals ik het ook dacht Vergeet af en toe bijna dat er ook nog iemand vermoord is, er gebeurt zoveel! Ben benieuwd of we daar dit seizoen achter komen..... Misschien is het wel cetin.....
Denk niet dat we erachter gaan komen, gezien vanavond de laatste aflevering is.. Zo stom, ik had echt verwacht dat deze serie véél langer zou duren!
Hahahaha!! Zo zat ik ook! 'JAAAA DRUK DAN!!!! DOE NOU, DRUK!!!!!' whahaha deze serie is niet zo goed voor mijn hart..
Als "Martine Hafkamp" praat wil ik echt het geluid uitzetten. Wat een irritante, gemaakte stem zeg! Stom trouwens dat ze niet naar de begrafenis mag
Vandaag wel echt zitten janken, niet goed voor me hihi Een dochter in bed en al die gierende hormonen
Ja, ik zag gisteren ook dat er volgende week nog eentje komt.. Misschien heb ik dan een datum van het nieuwe programma wat na die tijd om half 9 op SBS komt verkeerd ingeschat ofzo *Edit* 'Het is wel je kind' komt inderdaad pas vanaf 12 mei en dat is pas ná volgende week