Volgend weekeinde komen er vrienden met hun zoontje van 1,5 jr voor 4 dagen op bezoek. Ik had mijn vriend gevraagd de tuin en het zwembad in orde te brengen. Heeft ie niet beter gevonden dan gisteren onze ganse tuin met mest te bestroiien. Hel het gras ligt vol bruine smurrie, ook de stenen trappen want daar wil hij gras op planten. even verduidelijken, onze tuin is in niveaus en om er naar toe te gaan moet je langs stenen trappen, wat nu dus niet meer gaat want er ligt een laag bruine mest op. Maw we kunnen niet meer in de tuin zonder dat je laarzen moet aandoen. Getver, mannen! Ben zoooo kwaad! Net nu we een maal per jaar bezoek krijgen! En we kunnen de tuin niet in. Leuk hoor met twee dreumessen.... Ook mijn terras lig vol want schoonmaken nadat hij dat gedaan heeft zit er niet in natuurlijk. Ik heb echt zin om hem nu uit zijn bed te rukken en hem te eisen dit allemaal ongedaan te maken maar zal voor de lieve vrede dit maar niet doen. Mannen! Halen die van jullie ook zo een stomme stoten uit?
Is ie zo stom dat je twee keer gepost hebt? Gelukkig niet herkenbaar maar kan je me boosheid goed voorstellen. Misschien kan ie zelf een oplossing bedenken als je hem straks het probleem hebt uitgelegd? Hij zal er wel niet bij nagedacht hebben (wel fijn dat hij jullie tuin mooi wil maken) Dit zou ik trouwens inderdaad niet om 7.30u 's ochtends doen, maar na het eerste kopje koffie
Ze komen toch pas volgend weekeind? Nog genoeg tijd om de boel voldoende aan kant te maken, zodat jullie wel in een deel van de tuin kunnen, bijv. op het terras. Maar goed, als je juist gevraagd had om het zwembad klaar te zetten, kan ik me voorstellen dat je even flink baalt. Zeker met het mooie weer in aantocht.
Misschien gewoon de tegels even met hogedruk spuit schoonspuiten of een paar dagen wachten en met een harde bezem het wegvegen....
whahha en ik alleen maar denken dat mijn zwager zulke acties heeft. Hij bedacht de tuin in te mesten de ochtend van de verjaardag van zijn dochter (toen 2 jaar) Heerlijk zomers weer, huis vol visite en vooral kleintjes. We konden geeneens een raam open zetten omdat de lucht echt te erg was. hahah Kan er om lachen, maar snap best dat het niet grappig is als je eigen man dit doet. Maar hopen dat het wat wegtrekt voor de visite komt. Succes
Hier een zwembad die nog gedaan moet worden.... Ik dacht : Lekker met het warme weer en de dikke buik het zwembad in..... Mooi niet dus.... Niet dat hij er geheel wat aan kan doen. Want er moesten nog onderdelen geleverd worden maar die hebben we nog niet binnen. Maar toch vind ik het vervelend! Maar snap niet dat hij dan geen andere oplossing bedenkt of achter de onderdelen aangaat. Nog een klein maandje en dan hoeft het al niet meer. Dan mag ik 6 weken niet...... Oh en op het laatste moment de trap willen verven...... zucht.... Waarom moet dat nu haha! Zoooo geen zin in.