goedemorgen meiden nog 1 dag en dan hopelijk ongi hopelijk komt het morgen voor 18:00uur dan mag ik morgen als cyclusdag 1 rekenen en maandag dan beginnen met gonalf fijn weekend allemaal
Ik hoop dat je nu lekker ongesteld mag worden zodat je maandag mooi kan beginnen met spuiten van Gonal! Succes! Liefs Nikkie
Ik hoop het voor je. Gek he, normaal hoop je dat je ongi uitblijft en nu ben je blij als je ongi wordt.
Hi Caruli, Ik zie dat we bijna gelijk op gaan, je ligt een aantal dagen voor op mij. Ik zet vanavond mijn 3e Decapeptyl spuit.... Lees al een tijdje met je mee en wil je heel veel succes wensen deze ronde! Ik duim voor je....
hoi meiden tot mijn verbazing ben ik te vroeg ongi geworden en mag ik vandaag al beginnen met gonalf en zal 1 sept de 1e fm zijn morgen gelijk het zh bellen voor een afspraak
Beter te vroeg dan heel erg laat toch? Super voor je dat je ongesteld bent geworden, hopelijk voorlopig de laatste keer !
minou: idd nu maar hopen dat we die deze keer wel gaan krijgen ik zie dat jij in okt weer gaat beginnen? spannend meid, ik hoop echt voor je dat het dan wel raak is!
Ja nu kan het echte werk weer beginnen. Ik ga heel hard mee duimen voor je dat het goed mag gaan deze keer. Spannende tijden weer. Liefs Kareltje