Hier geen geld ingestopt, 1 keer de jackpot. Niet ik maar mijn man. Hij zit 800 level verder als ik. Hij vliegt Door heel veel level heen, ik kan gerust een maand vastzitten. Met de helmen speelt wel een stuk makkelijker. En als ik bij de laatste zet het level niet haal refrein ik de pagina, dan raak je de booster niet kwijt.
Ik wist niet eens van die jackpot af speel dus al jaren zonder. Ik geef de voorkeur aan pyramid solitaire overigens.
Een maand vast zitten??toch echt niet langer dan een paar uur en dan heb ik hem gehaald. Heb nog nooit een cent uitgegeven. Wel speel ik ietsje pietsje vals door de tijd van mn mobiel vooruit te zetten dan het spel te laden en dan weer eerst de tijd terug zetten voor ik ga spelen, zo heb je altijd levens. @Palmpje ik denk het ook, iig verhoogde kans.
Ohja. Als je de levens uit de envelopjes haalt, maximaal 4 levens pakken, geen 5 anders begint de klok weer bij 30 minuten. En op de computer kan je eerst in Chrome spelen tot alles op is, dan naar Explorer, heb je er weer 5
Ik zit nu in level 2526 en nog nooit de jackpot gehad. Ook nog geen cent aan het spel uitgegeven trouwens
Level 2446 Ik heb 1x de jackpot gewonnen maar er nooit geld aan uit gegeven . Die tijd vooruit zetten ga ik ook even proberen, leuke tip!
Level 1525, 1x jackpot gewonnen en nog nooit een cent eraan uitgegeven. Vind dat zo zonde van mijn geld!
Ja hier ook 1x de jackpot gehad. Was ergens vorig jaar. Ik speel niet heel vaak meer en ik ben bijna bij level 1900.
Haha nog meer verslaafden op het forum. Ik ben bij level 2434. Ik heb ook nog nooit de Jackpot gehad en heb er geen geld aan uitgegeven. Wist je dat je op je computer en telefoon tegelijk het rad kan laten draaien en bij beide een prijs kunt winnen? Zodra je het om de beurt doet lukt het niet.