het onderwerp zegt het al. wie weet waar op dit moment goedkope treinkaartjes te koop zijn? alvast bedankt!
NS Dagkaarten - goedkope treinkaartjes via Blokker, Hema en AH *edit* actie van AH liep gister af, niet meer te koop vandaag. Even de site in de link in de gaten houden, daar komen altijd alle acties op.
Ik kijk altijd op onderstaande websites als ik een dagkaart nodig heb: https://www.spoordeelwinkel.nl/ https://goedkoop-treinkaartje.nl/ NS Dagkaarten - goedkope treinkaartjes via Blokker, Hema en AH
Weer even een vraag mbt de treinkaartjes.. Bij de blokker zijn ze nu te koop in de daluren. Maar stel ik zit in de trein om 15.15 en moet tot 16.45 Hij is niet geldig van 16.00 tot 18.30 Moet ik dan na 18.30 pas instappen of omdat ik er al inzat voor 16.00 geld het wel? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is. Op de site vind ik er niks over wel over overstappen dat je dan moet wachten.
Nou... bij de NS... Eigenlijk kan je daar wel rekenen op wat vertraging zodra de temperatuur onder het nulpunt dreigt te zakken.
Een half uur tot uur vertraging zou vervelend zijn maar oke.. Ik hoop wel dat ik thuis kan komen Ik ben jaren niet met de trein geweest en ben dan gelijk zo'n onzeker ei
Let Me Google That For You Goedkope treinkaartjes: overzicht januari 2017 Dus: * NS Spoordeelwinkel: met cadeaukaart HEMA (kaart met tegoed met 30% korting, blijft twee jaar geldig) = Dagretour (+ Koffie + Croissant bij Delifrance) (zie onderaan) 13,30 * Blokker: Daluren Dagkaart 14,50 te koop t/m 18 januari en te gebruiken t/m 19 februari reizen op maandag t/m vrijdag buiten de spits (dus niet inchecken tussen 6.30 en 9.00 uur en niet tussen 16.00 en 18.30 uur - uitchecken mag op die tijden wel) en op zaterdag en zondag de hele dag * NS Spoordeelwinkel: Dagretour (e-ticket) (+ Koffie + Croissant bij Delifrance) 19,00 te koop t/m 31 januari en te gebruiken t/m 28 februari 2017 reizen maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag
Valt soms ook allemaal reuze mee hoor, laatst met de sneeuw gewoon een uur gereisd zonder welke vertraging dan ook.
Zie nu pas dat dit een nogal oud topic is Nou ja, misschien heeft iemand er nog wat aan Maar uitchecken mag altijd, het gaat puur om het inchecken dat niet tussen die tijden mag. Let wel op dat je bijvoorbeeld niet over moet stappen op een andere vervoerder. Bijvoorbeeld: je neemt een trein van 15.15 bij NS, stapt om 16.00 uur ergens uit en moet daarna nog overstappen op een trein van Arriva, dan ben je volgens mij qua tijden wel de pineut omdat je officieel moet in- en uitchecken bij de juiste vervoerder (en dat inchecken moet dus voor 16.00 uur). Mocht je maar bij 1 vervoerder reizen dan is er niks aan de hand, gewoon voor 16.00 uur inchecken en binnen 30 minuten na je incheck gaan reizen.
Gisteren weggeweest veel vertraging ingecalculeerd en daarom een kaartje via spoordeelwinkel gekocht. Heen en terugreis nog geen 2 minuten vertraging gehad gelukkig!