camera babyfoon waar neerzetten ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 0Zebra0, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Waar staat jullie babyfoon met webcam,

Hier staat hij op de rand van het ledikantje maar nu ze steeds meer kan ben ik bang dat ze deze er binnenkort vanaf trekt en er zit natuurlijk snoer aan dus vind het levensgevaarlijk.

Omdat de camera niet helemaal schuin naar beneden kan krijg ik geen goed beeld als ik een zweefplankje een stuk boven het bed maak of deze op de kledingkast zet.

Hoe hebben jullie dit opgelost ??

wij hebben een alecto dvm 40

2. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.270
    50
    48
    Wij hebben een Luvion en hebben deze op de zijkant van de kast vastgemaakt. De kast staat naast het bedje. Werkt hier perfect.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Manlief had een constructie bedacht waardoor ie wel op de kast kon staan, we hebben nu een ander camerasysteem en die hangt aan de muur.

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wij hebben een andere alecto. Maar die staat inmiddels op een stoel die naast het ledikantje staat, ver genoeg eraf zodat de kleine er nietbij kan. We kijken dus nu tegen de zijkant van het bed, dus zien tussen de spijlen door de kleiner. Moet ook zeggen dat ik hem niet zo handig vind omdat je bij die van ons ook niet kun inzoemen of dergelijke. Er zijn beeldbabyfoons waarbij dat wel kan. Ook vind ik dat de camera niet erg flexibel is... Maar met deze oplossing hebben we toch de kleine duidelijk in beeld.

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.814
    2.673
    113
    Op de vensterbank naast het ledikant.

De eerste drie maanden sliep dochterlief in het wiegje. Mijn vriend had de camera met klittebandtape aan het voeteneind van het wiegje vastgemaakt, op de 'hoekpaal' zeg maar. Heel handig!

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hang een haakje aan het plafond, touwtje erdoor (op zon manier dat je m in hoogte kunt verstellen) en daar de babyfoon aan? Dan heb je misschien dat hij gaat draaien, hmnz, staaldraad misschien?

Wij hebben een luvion grand elite en die kun je wel ver buigen!

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Op een statief. Babyfoons hebben er een aansluiting voor, net als een videocamera.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ff gekeken maar deze dus niet haha heb ik weer

ga maar proberen op een stoel en dan door de spijltjes heen

9. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Op het plankje die boven de commode hangt.
    Bed staat precies aan de 'overkant' van de kamer.
    Hier wel de mogelijkheid voor inzoomen.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Iemand nog een tip??
    heb de camera nu op een stoel staan naast t bed maar nu ze wat omhoog gekropen is zie ik haar hoofdje al niet meer, en als ik m nog verder weg zet zie ik niet genoeg omdat ik dan teveel tegen de spijlen aankijken.

Baal zo dat die babyfoon niet gewoon erg te buigen is etc zodat ik deze ergens op kan zetten en dan helemaal omlaag richten :(

wie o wie

Zal toch niet de enige zijn die dit lastige apparaat in gebruik heeft :)

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier een geval gekocht dat eigenlijk voor camera's is effe zoeken....

Deze:

De poten kun je buigen en om de spijlen of frame van het ledikant buigen.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb de camera altijd op de zijkant van het ledikantje gehad maar dat wil ik u dus niet meer ivm als ze langs de rand gaat lopen ze er zo bij kan, en er zit natuurlijk een snoer aan dus dat vind ik erg gevaarlijk

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het snoer zit met tieribs (hoe schrijf je dat?) vast aan een spijl. Zo om de 10 cm. Zelfs een volwassene krijgt die niet los zonder stanleymes. Dus helemaal baby-proof.

Deel Deze Pagina