Hallo allemaal, Ik heb twee collegaatjes die allebei zwanger zijn, ze schelen een week van elkaar en gaan allebei volgende maand met verlof. Nu willen wij met een groepje collega's voor allebei een leuke mand samenstellen met allerlei leuke cadeautjes alleen zijn we een klein beetje inspiratieloos van de ene collega weten we dat het een jongetje word, voor de ander is het een verrassing. Nu willen we voor allebei voor het grootste gedeelte dezelfde dingetjes erin, wat leuks voor de moeder maar ook wat leuks voor de baby. Aangezien hier allemaal zwangere vrouwen lezen vroeg ik me af of jullie misschien wat tips hebben alvast bedankt!
Wij hebben toen een pakket gemaakt voor onze collega met juist dingetjes voor haar en minder voor de baby. Zoals lekkere badzeep, spons, bodylotion, en vlekken verwijderaar voor alle vlekken die er gaan komen haha. En nog wat heel wat dingetjes ook billendoekjes, zwitsel zeep. Naar de action en je hebt een hele tas vol. Heb het toen ingepakt in een leuk kinder emmetje (zon ding wat je mee neemt naar het strand inclusief schepje. Doorzichtig folie er om heen en het stond super leuk.
Ja dat is ons idee inderdaad ook, echt een verwenpakketje voor de moeder maar ook met wel een paar dingetjes voor de baby, maar leuke tips, vooral doe vlekverwijderaar is heel leuk
Leuk.. heb ik bij julia ook gekregen. Wat er toen in zat. - buggy speeltje - tijdschrift baby gerelateerd -doosje chocolade -slofjes vd baby - douchegel voor mij en zwitsal voor baby -slabbetje -rompertje - shirtje voor de baby - knuffeltje - gezichts maskertjes - omslagdoek vd baby Vorige week ging een collega met verlof en toen wederom een pakket gemaakt, allemaal iets tussen de 3,00-5,00 euro gekocht, wat je zelf maar wilde. Ze was er erg blij mee
Ik heb bij mijn eerste een luierpakket gekregen en een overlevingspakket als ouder (redbull, oordopjes, kant en klaar mixen zoals knor, wallen plakkers etc). Erg leuk en origineel. Mijn man en ik hebben ons rot gelachen toen ik thuis het overlevingspakket openmaakte. Bij mijn tweede heb ik een verwenpakket gehad met alleen spulletjes voor mezelf zoals een boek, douchespullen, crèmes, kaarsen, chocola etc. Ik heb creatieve collega's op het werk!
Ik weet niet meer van wie ik hem heb gekregen (schaam), maar ben heel blij dat iemand een baby bjorn siliconen slab (met opvangbakje) voor me heeft gekocht. zodra ze kon zitten was hij in gebruik en nu nog steeds dagelijks (we hebben er inmiddels 2 die om en om in de vaatwasser gaat) en ze blijven supermooi!
Wat een leuke tips weer! Dat overlevingspakket is echt een leuk idee! Siliconen slabbetje is ook een goeie
Ik vind de Beaba doseertoren echt superhandig. Béaba Stapelbare DoseerdoosGipsy | Béaba Flesbereiding | Baby-Dump Er zijn al leuke dingen genoemd. Zelf heb ik ook Duplo gekregen voor de kleine. Leuk voor straks.