Hoi Dames, Ik wilde graag wat inspiratie opdoen door hier een topic te openen met de vraag wat jullie voor je vriend/man hebben gedaan/georganiseerd toen hij 30 werd? Ik hoop op leuke ideeen of tips te komen Groetjes, Zonstraal
Bij de bakker kon je van die taarten bestellen (kindertaarten) maar daar hadden ze ook een Sexy Sue taart (met een poppetje in een negligé in een champagneglas ). En om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer wat hij nog meer gekregen heeft. Dit jaar op zijn 40e verjaardag heeft ie twee mooie stoelen met krukjes gekregen voor bij de caravan.
Toen hij vorig jaar 30 werd, wist ik echt niet wat ik geven moest.. en zelf had hij ook geen ideeën/wensen, dus ja dat maakt het niet echt gemakkelijk Ik heb hem toen een kettinkje gegeven met mijn naam, en hij wilde graag oorbellen, dus zijn we toen gaatjes gaan schieten, en heeft ie van mij mooie oorknopjes gehad. Nu is ie weer bijna jarig, en zit met het zelfde probleem: wat ga ik hem geven Denk dat het weer iets van sieraden word. Pff, beetje door mn ideeën heen haha.
Mijn man wordt ook binnenkort 30. Toevallig vorige week ofzo daar ook een topic voor geopend. Ik ga een mand kopen met 30 cadeautjes erin. Ben al flink aan het verzamelen geslagen, ben al op de helft.
Wat een leuke topic, maar ook leuk idee zou ik nooit op zijn gekomen! Ik ga hier denk ik verder mee aan de slag, heb nog 2 maanden de tijd Dames iemand nog meer ideeen?
Toen mijn man 40 werd heb ik een ballonvaart cadeau gegeven, ook heel speciaal. en morgen gaat het plaats vinden... engggg hihi