Hoi, Mijn middelste zoon wordt binnenkort 10 jaar. We hebben alleen een luxe probleem, we weten namelijk niet goed wat we hem kunnen geven voor zijn verjaardag. Ook cadeautips voor anderen hebben we bijna niet. Hij vind bijna niets leuk. We hebben al samen op intertoys en bol sites zitten kijken. Heeft iemand nog leuke ideeën? Schermpjes/games hebben we al veel van, dus dat liever niet. Hij houdt niet van lezen of knutsel dingen. En kan niet tegen zn verlies, dus spelletjes zijn ook geen optie. Lego wil hij ook niet. Skates, skateboard, stuntstep, fiets heeft hij al. Gravitrax heeft zn broer al. Als cadeau tip voor anderen hebben we alleen een mini abonnement op de Donald Duck extra staan en Donald Duck pockets. Voelt erg verwend, maar toch ook wel leuk om hem blij te kunnen maken op zijn verjaardag. Cadeau mag ergens tussen de 50 en 90 euro kosten (liefst meer richting 50 dan 90)
Fotocamera, vlogcamera, fietscomputer? Qua uitjes/activiteiten iets wat hij graag wil? Museumkaart, klimcursus, stuntstepclinic Iets nieuws voor in zn kamer, om er echt al meer een tienerkamer van te maken?
Een abbonement op iets wat hem interesseert? Een dag weg naar zijn keuze? Horloge? Goede koptelefoon? Voor anderen: een bioscoopbon, kadobon oid Spaart ie ergens voor? Mijn zoon wordt dit jaar ook 10 en krijgt van ons zijn eerste (leen)telefoon. Wel het eerste jaar enkel thuis te gebruiken. Van anderen veel boeken, kadobonnen, museumjaarkaart enz
Hij heeft sinds kort een telefoon, dus daar kan hij al foto's mee maken en filmpjes. Maar ik zal nog eens kijken naar een vlogcamera. Fietscomputer is misschien ook wel een idee! Er zat er een op zn oude fiets maar die werkte niet, dat vond hij wel jammer.
Telefoon heeft hij al in bruikleen voor thuis, dus dat is nu niet nodig. Een abonnement op de Donald Duck extra wilde hij al maar dan een mini abonnement, heb het nog gevraagd maar hij wil geen groot abonnement. (tenminste niet ipv een 'groot' cadeau ) Bioscoopbon zal hij ook wel leuk vinden of idd naar een trampolinepark oid! Thanks!