Cadeau opa en oma voor oppassen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Blijdorp, 18 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Mijn ouders passen nu zo'n zes maanden iedere week een dag op. Ze doen dit gratis en vinden het geweldig. We willen ze een cadeau geven om ze te bedanken, ook al vinden ze dat niet nodig.
    De kleine is nog te klein om iets voor ze te maken dus dat is geen optie.
    Hebben jullie een idee?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Weekendje/nachtje weg.

3. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Dinerbon? Geven wij ook zo af en toe. Hier passen ze twee dagen per week op en 1 nacht. En met Kerst krijgen ze wat extra cadeautjes...

4. motormuis

motormuis Actief lid

24 nov 2014
    157
    178
    43
    Vrouw
    GGz-agoog in de psychiatrie en verslavingszorg
    Gelderland
    Wij vieren sinterklaas en eigenlijk geven we elk naar of een dinerbon en afgelopen keer een nachtje weg. Ook een keer een masagebon cadeau gedaan of een bon van de zwaluwhoeve of wat er ook bij jullie in de buurt zit ;)

Voor de quality time, hebben ze nauwelijks want mijn (zorg) broertjes wonen nog thuis dus hebben ze hun handen vol aan en mijn stiefvader werkt zo'n 70 uur per week. En daarnaast doen ze zoveel voor ons, dus een stukje waardering in quality time is wel op hun plek :p

5. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Wij hebben ze een keer een dinerbon gegeven en daarnaast elk jaar een weekendje weg (met ons haha maar dat willen ze graag) En verder neem ik vaak tussendoor een bosje bloemen of wat lekkers, een leuk boek, een abbo op een tijdschrift etc mee..

6. jessiejz

jessiejz Actief lid

19 apr 2013
    294
    70
    28
    Vrouw
    verzorgende ig
    Gelderland
    Wij nemen tussendoor regelmatig een bosje bloemen mee. Verder een etentje gegeven aan hun. En ze zijn afgelopen zomer een paar dagen bij ons geweest op vakantie

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zelf iets creatiefs doen met een foto van de kleine? Of met voet/handafdruk?

8. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik neem tussendoor vaak bloemen,bonbons etc mee.
    Dit jaar een groot kerstpakket gemaakt met allemaal lekkere dingetjes,handige dingen en een oudejaarslot en ring voor mijn moeder die ze graag wou.

9. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ah dat kerstpakket dat wordt m! Tussendoor krijgen ze idd regelmatig iets kleins.

Mn moeder zit op t moment psychisch niet lekker dus een diner of nachtje weg is nu geen optie.

10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wij hebben oma een e reader gegeven omdat ze zo graag leest.

11. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Wij geven zo rond kerst altijd een cadeau en in de zomer vakantie altijd.
    Varieert wat, maar meestal is het of een (bios, diner, etc) bon of een mand met lekkers, wat te lezen en drinken.

12. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Wij geven zo'n 4x in het jaar een bioscoop en dinerbon.
    En daarnaast neem ik eens een bosje bloemen, chocolaatje, Rituals oid mee.
    Vorige maand heb ik mn moeder ook een massage cadeau gegeven.
    Ze past 2 middagen in de week op. Maar ook wanneer ik even ergens heen moet ofzo.. ze kunnen altijd bij haar terecht..

Deel Deze Pagina