Hoi, Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor een meisje dat 7 wordt. Ik ken het meisje helaas niet zo heel goed dus heb echt geen idee.... Richtprijs ongeveer 15 euro. Ik weet dat ze niet houdt van lezen maar bv wel heel erg van buiten ravotten. Alleen waar ze wonen is niet de plek voor buiten te spelen behalve in de tuin (ze hebben ook echt een mega tuin) ideetjes zijn erg welkom Ik heb zelf twee dochters van 5 en 0, en dus nog niet thuis in de leeftijd 7
Knutselspullen leesboekjes spelletjes. Springtouw Dagboek LEGO Friends Dat is waar mijn dochter van 7 heel blij van wordt.
Mijn 8 jarige (toen ze 7 was ook al) wordt heel erg blij van moeilijke leesboeken, Donald ducks, smartgames en spullen van harry potter. Is er iets waar haar interesse ligt? Dan kun je daar iets van kopen, zit je altijd wel goed.
Bij ons op school willen ze Donald Duck pockets of spelletjes. Spelletjes zoals Keeropkeer. Quick. En meisjes van die glitterpennen enzo ook nog wel.
volgens mij houdt ze NIET van lezen Beverbende is een leuk spel inderdaad. Zo'n tennisbal aan een touw met standaard? Tafeltennisset die je op de tuintafel kan monteren?
Poging 2. Buiten speelgoed. Action: Vangspel met fluffy bal 4 euro Ringwerp spel Springtouw Voetgolf Jeu de boull Spelletje Regenwormen Modder varkens Uno Zelf zou ik voor buiten speelgoed gaan als ze een grote tuin hebben. Ze hebben nu echt leuk spul bij de action. Pakketje samen stellen, nog iets lekkers er bij en klaar
Lolo bal Hoepel Springtouw Iets van: LoL supsrise Na na na suprise Spelletjes voor kleine prijsjes: Skip bo Uno Pearls Ligretto Dagboek met slot Top model Miss Melody Glitter pennen
Dochter word 6 dit weekend en heeft vandaag haar feestje gehad. Ze heeft scratch art gekregen en dat vind ze geweldig.