Cadeau meisje 7 jaar

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mari83, 4 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari83

mari83 Actief lid

1 mrt 2012
    157
    30
    28
    Mijn dochter is bijna jarig en wordt 7 jaar.
    Ik ben zo inspiratieloos mbt de cadeaus die we kunnen geven, zeker zo net na Sinterklaas.
    Hebben jullie nog leuke ideeën?
    Ze houdt kan knutselen, make-up, dansen.
    Maar knutselspullen en make-up heeft ze ook al veel aan anderen gevraagd.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Boeken?
    Iets voor een sport die ze doet of een andere hobby?
    Nieuwe schooltas?
    Iets voor haar kamer?
    Een activiteit?

3. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Puzzel, microscoop, jeugdencyclopedie, dagboek, schilderen op nummer, stickerboek, spirograph, bordspellen?

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn dochter wordt ook bijna 7 en heeft het volgende op haar lijstje staan: Nieuw zwempak, snorkelset, lekker zachte onesie, horloge, digitale camera (marktplaats), boekenbon, bakspullen, bakmixen, tekenboeken van Top Model, waterballonnen (blijkbaar ook leuk in de winter :roflmao:)

Misschien is een danslint nog leuk? Radio met cd's? Zo'n ringband A3 papier van de Action met waterverf en penselen, of een cadeaubon van de Action, zodat ze zelf iets kan uitzoeken?

5. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Misschien een doe-cadeau wat ze normaal niet krijgt. Nachtje samen weg of iets dergelijks?

6. mari83

mari83 Actief lid

1 mrt 2012
    157
    30
    28
    Bedankt voor het meedenken!
    Ik vind een doe-activiteit ook een leuk idee.
    Ik denk dat een kinder high tea bij een lunchroom hier in de buurt in de smaak zal vallen :)

Kolibrie2 en NiekeKris vinden dit leuk.
  7. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochter van 7 skeelert graag. In deze tijd van t jaar is er niet veel buiten speelgoed, maar dit wel.

8. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Wij gaan waarschijnlijk een bureautje voor op haar kamer doen. Dan kan ze ongestoord op haar kamer werkjes doen, kleuren etc zonder dat haar zusje haar lastig valt. Ze leert heel erg graag.

Een radio/cd speler/draadloze speaker waar je specifieke playlists mee af kan spelen is ook leuk. Ik heb even geen idee wat voor iets daarvoor handig is.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Een Google nest bevalt hier erg goed (ze zijn hier wel wat ouder).

10. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Als het een paarden meisje is dan is crafty pony leuk. Je hebt ook heel veel spulletjes om uit te breiden / aan te vullen.

11. MissXray

MissXray Niet meer actief

Was hier 1 van de grootste hits op hun verjaardag met 7 en 9 jaar.
    Verder doet een spelletje voor de switch het altijd goed en normale bord- en kaartspellen ook.
    Hier is de jongste nu 9 en wij vragen in principe geen echt speelgoed meer. Zo zonde elke keer als ze er niet mee spelen. Skeeleren, voetballen en trampolinespringen zijn echt veel populairder dan met speelgoed spelen.

Deel Deze Pagina