Mijn dochter is bijna jarig en wordt 7 jaar. Ik ben zo inspiratieloos mbt de cadeaus die we kunnen geven, zeker zo net na Sinterklaas. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ze houdt kan knutselen, make-up, dansen. Maar knutselspullen en make-up heeft ze ook al veel aan anderen gevraagd.
Boeken? Iets voor een sport die ze doet of een andere hobby? Nieuwe schooltas? Iets voor haar kamer? Een activiteit?
Puzzel, microscoop, jeugdencyclopedie, dagboek, schilderen op nummer, stickerboek, spirograph, bordspellen?
Mijn dochter wordt ook bijna 7 en heeft het volgende op haar lijstje staan: Nieuw zwempak, snorkelset, lekker zachte onesie, horloge, digitale camera (marktplaats), boekenbon, bakspullen, bakmixen, tekenboeken van Top Model, waterballonnen (blijkbaar ook leuk in de winter ) Misschien is een danslint nog leuk? Radio met cd's? Zo'n ringband A3 papier van de Action met waterverf en penselen, of een cadeaubon van de Action, zodat ze zelf iets kan uitzoeken?
Bedankt voor het meedenken! Ik vind een doe-activiteit ook een leuk idee. Ik denk dat een kinder high tea bij een lunchroom hier in de buurt in de smaak zal vallen
Mijn dochter van 7 skeelert graag. In deze tijd van t jaar is er niet veel buiten speelgoed, maar dit wel.
Wij gaan waarschijnlijk een bureautje voor op haar kamer doen. Dan kan ze ongestoord op haar kamer werkjes doen, kleuren etc zonder dat haar zusje haar lastig valt. Ze leert heel erg graag. Een radio/cd speler/draadloze speaker waar je specifieke playlists mee af kan spelen is ook leuk. Ik heb even geen idee wat voor iets daarvoor handig is.
Als het een paarden meisje is dan is crafty pony leuk. Je hebt ook heel veel spulletjes om uit te breiden / aan te vullen.
Was hier 1 van de grootste hits op hun verjaardag met 7 en 9 jaar. Verder doet een spelletje voor de switch het altijd goed en normale bord- en kaartspellen ook. Hier is de jongste nu 9 en wij vragen in principe geen echt speelgoed meer. Zo zonde elke keer als ze er niet mee spelen. Skeeleren, voetballen en trampolinespringen zijn echt veel populairder dan met speelgoed spelen.