Weet iemand een c&a die zwangerschapskleding verkoopt? Ik heb op internet zitten zoeken, maar daar kan ik niks vinden. Ik kom uit Amersfoort, dus een beetje in de buurt zou niet verkeerd zijn!! Bij de c&a hier in Amersfoort, heb ik het niet kunnen vinden. groetjes Setje
Bij ons in Venlo verkopen ze het wel maar ik heb er nog nooit iets gekocht. Weinig keus en niet zo leuk vind ik maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Maar Venlo is wel een eindje weg voor jou he?
idd ik vind ook dat de c&a weinig keus heeft maar hier waar ik woon is dat zowat de enige winkel met zwangerschapskledij
Ze verkopen in Amstelveen bij de C&A in het Stadshart zwangerschapskleding. Ik vond het persoonlijk niet zo leuk. Groetjes Senseemillia
Bij ons in Maastricht verkopen ze wel positiekleding...denk dat het afhankelijk is van de ruimte die ze hebben
nou, bij ons hebben ze ook een klein hoekje met kleding. maar verschrikkelijk tuttig. van die mega broeken met ingezette buikstukken en truitjes met kraagjes.... brrr. ik heb er 1 keer een leuke broek gezien, maar die was duurder dan de kleding van de prenatal. en ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleding van prenatal leuker vind en de service fijner. je hebt trouwens ook een h&m online shop!
Hoi, Bij C&A in Nieuwegein hangt er wel wat. Ik ben daar alleen geslaagd voor t-shirts and broeken. De rest viel eigenlijk niet in mijn smaak. Groetjes Sal
Ik had even op marktplaats en ebay gekeken, want daar verkopen ze ook nog wel eens nieuwe kleding. Maar ik vond de spijkerbroeken die er op stonden van de c&a er leuk!!! Vandaar dat ik op zoek ben naar een c&a in de buurt met zwangerschapskleding.
ik woon in leeuwarden en in onze grote c&a hebben we zwangerschaps kleding...niet echt heel veel keus,maar wel broeken enzo!
Ja, hier in Venlo hebben ze ook zwangerschapskleding maar er hangt niet echt wat tussen... je moet goed zoeken. Toch heb ik er een hele mooie zwarte pantalonbroek gekocht en een driekwart spijkerbroek, dit zijn nu mijn lievelingsbroeken!!! Maar het is een beetje uit de buurt, hé? Succes ermee! Gr. Niki
Ben al bij een aantal C&A's geweest, maar ik ben het nog niet tegen gekomen... (omgeving Arnhem, Ede en Veenendaal) Ik moet het echt hebben van de Prenatal, Miss Etam enz... Maar moet zeggen dat ik de kleding van dit seizoen nou niet echt op en top vind. En als het leuk is dan hangt daar meteen weer z'n hoge prijs aan... Je moet wat. Trouwens op Ebay is best wel leuke kleding 2e hands te krijgen. Een idee misschien??? Greetz Ingrid
Ben al bij een aantal C&A's geweest, maar ik ben het nog niet tegen gekomen... (omgeving Arnhem, Ede en Veenendaal) Ik moet het echt hebben van de Prenatal, Miss Etam enz... Maar moet zeggen dat ik de kleding van dit seizoen nou niet echt op en top vind. En als het leuk is dan hangt daar meteen weer z'n hoge prijs aan... Je moet wat. Trouwens op Ebay is best wel leuke kleding 2e hands te krijgen. Een idee misschien??? Greetz Ingrid
Sorry dat het bericht er zo vaak opgekomen is... Internet verbinding begin moeilijk te doen. Kan iemand met vertellen of helpen om die dubbele berichten eraf te krijgen????