c&a die zwangerschapskleding verkoopt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door setje, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Weet iemand een c&a die zwangerschapskleding verkoopt? Ik heb op internet zitten zoeken, maar daar kan ik niks vinden. Ik kom uit Amersfoort, dus een beetje in de buurt zou niet verkeerd zijn!!

Bij de c&a hier in Amersfoort, heb ik het niet kunnen vinden.

groetjes Setje

2. normaal heeft elke c&a dat toch?
    Hier iig wel maar ben van België

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Die C&A hier heeft volgens mij ook geen positiekleding.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bij ons in Venlo verkopen ze het wel maar ik heb er nog nooit iets gekocht. Weinig keus en niet zo leuk vind ik maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Maar Venlo is wel een eindje weg voor jou he?

5. idd ik vind ook dat de c&a weinig keus heeft maar hier waar ik woon is dat zowat de enige winkel met zwangerschapskledij :rolleyes:

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze verkopen in Amstelveen bij de C&A in het Stadshart zwangerschapskleding. Ik vond het persoonlijk niet zo leuk.

Groetjes Senseemillia

7. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bij ons in Maastricht verkopen ze wel positiekleding...denk dat het afhankelijk is van de ruimte die ze hebben

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou, bij ons hebben ze ook een klein hoekje met kleding. maar verschrikkelijk tuttig. van die mega broeken met ingezette buikstukken en truitjes met kraagjes.... brrr. ik heb er 1 keer een leuke broek gezien, maar die was duurder dan de kleding van de prenatal. en ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleding van prenatal leuker vind en de service fijner.
    je hebt trouwens ook een h&m online shop!

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi,

Bij C&A in Nieuwegein hangt er wel wat. Ik ben daar alleen geslaagd voor t-shirts and broeken. De rest viel eigenlijk niet in mijn smaak.
    Groetjes Sal

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    C&A Goes en Vlissingen en Middelburg verkopen geen positie kleding.

11. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    c en a gronignen wel!

12. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik had even op marktplaats en ebay gekeken, want daar verkopen ze ook nog wel eens nieuwe kleding. Maar ik vond de spijkerbroeken die er op stonden van de c&a er leuk!!!

Vandaar dat ik op zoek ben naar een c&a in de buurt met zwangerschapskleding.

13. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    ik woon in leeuwarden en in onze grote c&a hebben we zwangerschaps kleding...niet echt heel veel keus,maar wel broeken enzo! :)

14. Yvette37

Yvette37 Lid

5 mei 2006
    14
    0
    0
    laat je het toch ergens namaken...

15. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, hier in Venlo hebben ze ook zwangerschapskleding maar er hangt niet echt wat tussen... je moet goed zoeken. Toch heb ik er een hele mooie zwarte pantalonbroek gekocht en een driekwart spijkerbroek, dit zijn nu mijn lievelingsbroeken!!!
    Maar het is een beetje uit de buurt, hé?
    Succes ermee!

Gr. Niki

16. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ben al bij een aantal C&A's geweest, maar ik ben het nog niet tegen gekomen... (omgeving Arnhem, Ede en Veenendaal)

Ik moet het echt hebben van de Prenatal, Miss Etam enz... Maar moet zeggen dat ik de kleding van dit seizoen nou niet echt op en top vind.
    En als het leuk is dan hangt daar meteen weer z'n hoge prijs aan...
    Je moet wat. Trouwens op Ebay is best wel leuke kleding 2e hands te krijgen. Een idee misschien??? ;)

Greetz Ingrid

17. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ben al bij een aantal C&A's geweest, maar ik ben het nog niet tegen gekomen... (omgeving Arnhem, Ede en Veenendaal)

Ik moet het echt hebben van de Prenatal, Miss Etam enz... Maar moet zeggen dat ik de kleding van dit seizoen nou niet echt op en top vind.
    Je moet wat. Trouwens op Ebay is best wel leuke kleding 2e hands te krijgen. Een idee misschien??? ;)

Greetz Ingrid

18. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede

Greetz Ingrid

19. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede

Greetz Ingrid

20. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Sorry dat het bericht er zo vaak opgekomen is... :cry:
    Internet verbinding begin moeilijk te doen. :( :(

Kan iemand met vertellen of helpen om die dubbele berichten eraf te krijgen????

Deel Deze Pagina