Hee, Dochter is bijna jarig en helemaal verliefd op dr knuffels. Wat is er dan leuker er zelf eentje te maken... Build a bear lag altijd in Oberhausen en Aken, maar lees op meerdere sites dat deze niet meer bestaan... Weet iemand hier meer over? Of een andere leuke shop waar je zelf knuffels kan samenstellen met kleertjes etc...!?
Die bestaat inderdaad niet meer, tot grote teleurstelling van mijn jongste. Helemaal weg van het Europese vasteland. Laatste keer dat wij er waren (anderhalf jaar geleden) was de winkel ook al akelig leeg. Gelukkig hebben wij hier meer dan 10 beren, apen en honden in huis, en een hutkoffer vol kleertjes en accessoires. Het is erg jammer want het was een leuk concept (wel stervensduur hoor, de knuffels niet maar de kleertjes waren haast nog duurder dan de kleren die mijn kinderen zelf droegen). Weet ook geen alternatief eigenlijk.
Ach, dus is het toch waar... Wat enorm jammer! Najaa, kan ik me dát iig uit mijn hoofd zetten En hoef ik dus ook niet meer naar Sealife
In Amstelveen hadden we vroeger ook een build a bear. Nu zit er een studiepets. Het is anders maar heeft ook overeenkomsten. Je bouwt je knuffel niet meer zelf maar kan wel een knuffel kopen met erg veel accessoires. Het is wel een leuk concept. https://www.studiopets.com/
Ik lees even mee! Mijn oudste heeft 2 jaar geleden op vakantie bij Build A Bear een knuffel gemaakt en ze vond het zoooo leuk. Zou het graag nog eens met haar doen.
O, had ik niet gezien dat jij dat ook was. Nee, ze zijn echt helemaal weg helaas. Hier dus ook geen reden meer om naar Oberhausen te gaan verder. Alleen de oudste wil graag nog een keer naar de kerstmarkt als die er ooit weer is.
Ooooo dit is zeeeeker een alternatief! Ze heeft net een tasje gekregen hiervan met een hondje erop.. Érg leuk! Thx!!
Wij hebben vandaag in slagharen een versie van build a bear gemaakt met de kinderen. Ze hebben ook andere knuffels en veel soorten kleertjes.
Op camping vergarde in erichem verkopen ze het ook. Hebben een hele shop met veel keuze. Wellicht in de buurt
En kun je daar dan ook aan deelnemen als je niet op het park overnacht? Of stel ik nu een domme vraag? Lijkt me erg leuk om een keer in de herfstvakantie te doen.
Zelfde vraag als hierboven, kun je hier als niet camping gast ook terecht? (Is mooi centraal gelegen).
Dit wilde ik inderdaad ook zeggen. Mijn dochter heeft ook bij slagharen zelf een knuffel gemaakt! Inclusief “geboortecertificaat”
Daggast ticket is 2 euro. Maar het winkeltje is nog voor de slagboom. Zou even bellen als het goed aan te rijden is. Prijzen zijn echt heel netjes en ze hebben enorm veel
Heb even gekeken, wat enorm leuk!!!! Tis alleen ruim 1,5 uur rijden vanuit hier. En ook 1,5 rijden vanuit ons vakantieadres… Damn, dit was echt perfect geweest!!
Kan als niet campinggast ook: "De winkel is voor iedereen toegankelijk. Ook als je geen gast bent op het park." (Op de site: https://www.devergarde.nl/beertjeskleertjes )
Lijkt mij niet, je moet via de app inloggen om je aan te melden. Daar kan je pas in als je een reserverings nummer hebt. Daarnaast zou het wat zijn als iedereen van buiten af zo maar mee kan doen. Het is wel grappig om te doen, alleen niet zo uitgebreid ofzo. Knuffel vullen, kleren aan doen en klaar.