Build a bear...?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bellybell, 13 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.795
    4.582
    113
    Hee,

Dochter is bijna jarig en helemaal verliefd op dr knuffels. Wat is er dan leuker er zelf eentje te maken... Build a bear lag altijd in Oberhausen en Aken, maar lees op meerdere sites dat deze niet meer bestaan...

Weet iemand hier meer over? Of een andere leuke shop waar je zelf knuffels kan samenstellen met kleertjes etc...!?

2. ZeroZero

ZeroZero Niet meer actief

#2 ZeroZero, 13 aug 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2021
    Die bestaat inderdaad niet meer, tot grote teleurstelling van mijn jongste. Helemaal weg van het Europese vasteland. Laatste keer dat wij er waren (anderhalf jaar geleden) was de winkel ook al akelig leeg. Gelukkig hebben wij hier meer dan 10 beren, apen en honden in huis, en een hutkoffer vol kleertjes en accessoires. Het is erg jammer want het was een leuk concept (wel stervensduur hoor, de knuffels niet maar de kleertjes waren haast nog duurder dan de kleren die mijn kinderen zelf droegen). Weet ook geen alternatief eigenlijk.

Sado vindt dit leuk.
  3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.795
    4.582
    113
    Ach, dus is het toch waar... Wat enorm jammer! Najaa, kan ik me dát iig uit mijn hoofd zetten ;) En hoef ik dus ook niet meer naar Sealife :p

4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

In Amstelveen hadden we vroeger ook een build a bear. Nu zit er een studiepets. Het is anders maar heeft ook overeenkomsten. Je bouwt je knuffel niet meer zelf maar kan wel een knuffel kopen met erg veel accessoires. Het is wel een leuk concept.
    https://www.studiopets.com/

Bellybell vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.035
    17.003
    113
    Ik lees even mee! Mijn oudste heeft 2 jaar geleden op vakantie bij Build A Bear een knuffel gemaakt en ze vond het zoooo leuk. Zou het graag nog eens met haar doen.

MariTheresa vindt dit leuk.
  6. ZeroZero

ZeroZero Niet meer actief

O, had ik niet gezien dat jij dat ook was.
    Nee, ze zijn echt helemaal weg helaas.
    Hier dus ook geen reden meer om naar Oberhausen te gaan verder. Alleen de oudste wil graag nog een keer naar de kerstmarkt als die er ooit weer is.

Bellybell vindt dit leuk.
  7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.795
    4.582
    113
    Ooooo dit is zeeeeker een alternatief! Ze heeft net een tasje gekregen hiervan met een hondje erop.. Érg leuk! Thx!!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.681
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik weet niet of er een center parcs in de buurt is maar die heeft dit als activiteit!

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ja ook een goede tip inderdaad!!!

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.795
    4.582
    113
    Echt??
    Ja heb een Centerparcs in de buurt, ik ga er morgen eens naar googlen. Thanks!!

11. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Wij hebben vandaag in slagharen een versie van build a bear gemaakt met de kinderen. Ze hebben ook andere knuffels en veel soorten kleertjes.

12. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Op camping vergarde in erichem verkopen ze het ook. Hebben een hele shop met veel keuze. Wellicht in de buurt

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.025
    3.839
    113
    Vrouw
    Thuis
    En kun je daar dan ook aan deelnemen als je niet op het park overnacht?

Of stel ik nu een domme vraag?

Lijkt me erg leuk om een keer in de herfstvakantie te doen.

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.025
    3.839
    113
    Vrouw
    Thuis
    Zelfde vraag als hierboven, kun je hier als niet camping gast ook terecht?

(Is mooi centraal gelegen).

15. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.681
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Pfoe geen idee, je kan altijd bellen en het vragen!

16. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Dit wilde ik inderdaad ook zeggen. Mijn dochter heeft ook bij slagharen zelf een knuffel gemaakt! Inclusief “geboortecertificaat”

Peace vindt dit leuk.
  17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Daggast ticket is 2 euro. Maar het winkeltje is nog voor de slagboom. Zou even bellen als het goed aan te rijden is.
    Prijzen zijn echt heel netjes en ze hebben enorm veel

Berte vindt dit leuk.
  18. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.795
    4.582
    113
    Heb even gekeken, wat enorm leuk!!!! Tis alleen ruim 1,5 uur rijden vanuit hier. En ook 1,5 rijden vanuit ons vakantieadres… Damn, dit was echt perfect geweest!!

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Kan als niet campinggast ook: "De winkel is voor iedereen toegankelijk. Ook als je geen gast bent op het park." (Op de site: https://www.devergarde.nl/beertjeskleertjes )

linnim en Sado vinden dit leuk.
  20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.626
    5.653
    113
    Lijkt mij niet, je moet via de app inloggen om je aan te melden. Daar kan je pas in als je een reserverings nummer hebt. Daarnaast zou het wat zijn als iedereen van buiten af zo maar mee kan doen. Het is wel grappig om te doen, alleen niet zo uitgebreid ofzo. Knuffel vullen, kleren aan doen en klaar.

Deel Deze Pagina