Kwalen weg, 8 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eltime, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, word helemaal gek van mezelf. Moet even van me aftypen, wellicht zijn er meiden hier waarbij het wel goed afliep.
    In nov afgelopen jaar ma gehad met 13 weken, achteraf gezien waren de kwaaltjes al een paar weken weg, maar wilde er niet aan geloven. Maar het was idd mis. Nu weer zwanger en word gek van wat ik wel of niet voel. In het begin wat gevoelige borsten, maar dat trok met een week of 6 weg. Week 6 en 7 redelijk misselijk geweest, overigens zonder overgeven. Continu zo'n wee gevoel in buik. En nu... Niks meer!! Helemaal niet misselijk, wee gevoel weg. Moet nog ruim een week wachten op de echo. Ervaringen??

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Tja, ik merk ook erg weinig aan mezelf hoor.
    Ik heb 10 Augustus mijn termijnecho, ben dan 10 weken zwanger.
    Maar hier ook weinig kwalen en zo, ook niet echt misselijk of gevoelige borsten...
    En dan duurt het wachten op je echo lang he, ik begrijp je wel....:)

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb tot nu toe (14 weken) bijna helemaal geen klachtjes. Misschien iets eerder moe dan normaal en een beetje futloos, maar daar stopt het bij. Niet misselijk, niet overgeven, geen pijnlijke borsten, helemaal niets.

Ik snap dat het je erg onzeker maakt. Anders misschien de verloskundige bellen en vragen om een extra echo? Al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen...

Knuf meis!

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ook ik snap je!! in het begin misselijk geweest gevoelige borsten gehad enz en in 1 klap was dat weg. eergisteren de echo gehad en ik was natuurlijk erg bang maar er was een lief klein babytje met een kloppend hartje te zien. nu ben ik met vlagen even misselijk en als ik dan heb moeten spugen dan voel ik me weer goed. maar het verschilt echt hemelsbreed met de eerste zwangerschap.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had het bij de 1e precies zo... 2 weekjes wat misselijk, zonder over te geven ofzo. En van m'n borsten sowieso weinig last gehad.
    En met week 8 was alles over... Wij hadden zelf een pretecho gekozen met 8.2 w en die liet gelukkig een mooi kloppend hartje zien.
    Ons meisje is inmiddels 2 jaar...

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij deden rond de 8 weken (iets eerder zelfs) mijn borsten ook ineens veel minder zeer. Heb me daar ook echt verschrikkelijk druk om gemaakt... Ik wist zeker dat het voorbij was (mijn MA was met 8,5 week).

Maar vlak na de 8 weken werd ik ineens misselijk. Niet elke dag, maar af en toe zo (gelukkig maar 1x overgegeven).
    Ook dat hield na 2 of 3 weken ineens op.

Gelukkig heb ik gisteren gewoon onze spartelende kleine op beeld gezien met een bijbehorend stevig kloppend hartje!

Ik duim heel hard voor je, Eltime!

7. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks all. Stelt me wel weer wat gerust. Gister weer ff flink beroerd geweest, dat was wel weer fijn ;)
    Wat duuuuren die 13 weken lang zeg, zucht.

8. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week heb je nog een echo, toch?
    Wanneer?

9. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Heel herkenbaar. Vorige week kotsziek, nu knap ik met de dag op. Eerst moest ik écht vaak kleine beetjes plassen, nu geen last meer van. Eerst iedere nacht eruit, nu al 2 nachten helemaal door geslapen ect.... het is gewoon heel spannend die eerste tijd, zeker als je er al eens negatieve ervaringen mee hebt gehad. Het blijft afwachten en hopen..

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik heb het ook gehad, van de 1 op de andere dag alle kwalen weg. Ik werd er toen ook angstig van... Maar niets aan de hand hoor, op een begeven moment waren ze er allemaal weer ;) Inmiddels bijna 22 wkn en nog steeds kotsmisselijk elke ochtend ;)

Mlel vindt dit leuk.
  11. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suenne, voor jou ook spannend dus!

Princess dat is dan wel weer het andere uiterste he, dat hoeft nou ook weer niet :D

Moet volgende week woensdag weer voor echo. Aargh!

12. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Haha, nee, van mij mag het onderhand ook wel over zijn. Bij de 1e zwangerschap stopte het met 24 wkn, hopelijk nu ook! Heel veel succes volgende week!! Ik zag je onderschrift en kan me voorstellen dat je door wat je allemaal mee hebt gemaakt nog extra ongerust bent :( Ik ga heel hard duimen voor dat 3 x idd scheepsrecht is voor jullie!

Deel Deze Pagina