tuurlijk.. daar zijn we hier toch voor nou meiden net een 'tampon'check gedaan en een puur kleine bruine druppels tot nu toe.. op zich positief want had ook meer/erger gekund. kblijf hopen!
Duim voor je Nina! Blijf hopen voor je! Mijn moeder was nog normaal ongesteld, 3 maanden lang toen ze zwanger van mij was! Dus dat kan ook nog eens.
Hey Nina, Wat lees ik nou? Wat oud bloed verloren...maar dat mag niet ....... Probeer iig niet de moed op te geven, zolang de ongi niet doorbreekt is de kans dat je zwanger bent er gewoon (ik duim nu nog harder voor je!) Of het een innestellingsbloeding is geweest kan ik je helaas niet zeggen..... Ik ben nu 2,5 week overtijd en in die tussentijd helemaal geen (oud) bloed verloren! (dus ook geen innestellingsbloeding gehad ) Hé....wat blijft dit spannend zeg!
@ Wolkjuh: Ik duim ook voor jou dat het eindelijk raak mag zijn! Je bent al zo lang bezig..... Dus , scheer je weg!
Zo lief van je eleni dank je wel voor je lieve woordjes en dat je mee duimt. Ja het mag nu weleens gebeuren hoor, elke keer die teleurstelling word ik soms ook niet goed van. Maar wat kun je doen dan gewoon door blijven gaan en altijd moed blijven houden. *hihihi* scheer je weg stomme
Nina, moed houden, wat oud bloed verlies zegt niks. Kan je best hebben als je zwanger bent. Je baarmoederwand is erg gevoelig en rekt dan uit. Het is ook per vrouw verschillend hoe en wat er gebeurd. Mijn advies: Ga niet teveel uit van wat een ander heeft Eleni, Vandaag weer z'n dag dat ik niet naar de wc kan, dit heb ik de afgelopen dagen meer. Is voor mij echt abnormaal. Heb altijd een erg goede stoelgang. Ga minimaal wel een keer per dag en vaak ook wel twee keer per dag. Echt nooit last van mijn stoelgang. Verder eigenlijk niks bijzonders te voelen. Dit zet je dan toch even aan het denken. Geniet van het zwanger zijn, lijkt me zo bijzonder.
hoi enne, thanks.. je hebt ook gelijk. de dag is goed verlopen is met paar druppels oud bloed gebleven.. ik hoop zo dat het zo blijft. morgen zit ik op dag 28.. (mn langste cyclus ooit..)als het zo door blijft gaan zal ik dan morgen testen of toch donderdag..? ojwa.. vandaag werd ik even niet zo lekker met vlagen misselijk en wat duizelig.. had mn bloeddruk even gemeten en die was ook laag 60/100. wat kan dat zijn?
[-o< Oooow, ik hoop het zo voor je! Jammer dat je bij jezelf niet voorspellend kan zijn he? Ik vindt het voor jullie allemaal zo spannend dat ik echt meeleef...dat gevoel van zwanger zijn is idd erg mooi! (je wilt het gewoon met iedereen delen!) Strooit wat overbodige HcG rond Ook voor jou duim ik
Nina, Dat duizelig zijn herken ik heb ik al weken ( paar maand zelfs ) last van. De ene week echt heel erg de andere wat minder. Moet bij het opstaan echt denken aan even blijven wachten anders val ik om zo duizelig. Merk dat ik daar nu al helemaal aan gewend ben en er niet zoveel meer mee bezig ben.Werk in de zorg, mijn bloeddruk was wel goed iets laag maar dat heb ik altijd, ben ook een fanatieke sport vrouw, ook lage hartslag. Ik zou echt nog niet donderdag gaan testen pas dag 28, zou nog een paar dagen wachten dan is de betrouwbaarheid van de test ook groter. Als het zo mag zijn voor je dan zou ik gewoon nog een paar dagen geduld hebben. Voel je verder nog iets? zere of vollere borsten, aders, rommels in de darmen, weinig of veel eten, afvallen of aankomen...? eleni, geniet er maar met volle teugen van!
hoi enne, dank je voor je berichtje! nee geen vollere borsten naar mijn idee, wel aders duidelijk zichtbaar, darmen zijn nu weer ok heb 4 dagen lang diaree gehad. verder heb ik totaal geen trek, ik eet nu wat crackers omdat ik wat moet eten maar geloof me ik eet ze met tegenzin. mn gewicht is wat geedaald vanwege diaree denk ik. heb sowiezo een laag gewicht, ben erg fragiel.. haha. weeg 51 kilo bij 1.72(erfelijk, moeders is ook zo). wat denk je? xxxx
Wat denk ik ..................? Ik denk dat je symptomen kunnen wijzen op zwanger aangezien je nog niet ongi bent. En je aan het einde van je cyclus zit. Je symptomen zijn niet erg duidelijk zwanger maar dat hoeft ook helemaal niet. Veel vriendinnen van mij hadden niks door de eerste tijd sommige wel. Wat ik al zei, ga niet af op wat een ander voelt/meemaakt. Daar ben ik zelf inmiddels al van af gestapt, gewoon bij jezelf blijven. Dat ben ik ook inmiddels aan het doen. Wat denk je van mij dan?
wat ik denk? ik wou dat ik kon denken als jouw.. haha veel realistischer.. mm je bent paar druppels bloed verloren he.. mm heb wel ns gelezen dat dat goed teken kan zijn. en ja je bent aan het afvallen en duizelig.. ik ben nog nooit zwanger geweest maar volgens mij zijn dat wel zw symptonen. weet je wat lastige is soms lijken de symptonen van zw en ongesteldheid zo op elkaar. Ik hoop echt beste voor je.. je had een onregelmatige cyclus toch? das helemaal lastig dan. eigenlijk als je er bewust mee bezig bent kan je dan beste hele maand om de dag klussen.. maar das wel erg vermoeiend he hihi meid ik hoop zo morgen niet meer druppels hier.. maar helemaal dat wachten op testen.. duurt zo lang!dacht dat ik wel op dag 28 kon testen das mn nod dag (uitgaande van mn langste cylcus) maar kbegrijp dat hoe langer je wacht hoe hoger hcg indien zwanger..
Hai meiden, De consulente van Moedersvoormoeders is geweest! Veel info gekregen en wederom een posi test (zie album). Hoe gek het ook klinkt, sinds die vrouw geweest is voelt het echter.... .....heel raar! Xx
Spannend eleni, nu mag je toekijken hoe je buikje stras groter en groter wordt en je je vergist in hoe groot je buike dan daadwerkelijk is. Hey gefeliciteerd, nu heb je 100% zekerheid.
Ik dacht dat innestelingsbloed eventueel rond 7 dagen na ei kon plaatsvinden? Zie mijn berichtje "spatjes". Ik heb er net 3 daagjes opziiten en tot nu toe is het opgehouden. Goed teken hoop ik, aangezien het de vorige keer duurde tot ongi (vkm). Succes Nina en anderen die gaan testen. Gen bloed geeft inderdaad moed. Ik ga pas over een weekje testen als mijn temp. lekker hoog blijft dat heet...
Pff wordt gek van me zelf, vanmorgen was op de dierenkamer , normaal doe ik de kooien 2 x per week stofzuig ik 3 x per week en maak ik schoon 2 x per week, dus bijna geen luchtjes te bekennen van de dieren, ging bijna over me nek, damn wat stonken ze. Dus ik de kooien schoonmaken extra, maar rook de zaagsel niet. Nu heb ik steken in me buik, bij me navel , ben misselijk en erg moe (10 ur geslapen) moet zo aan het werk maar ben echt helemaal in de war. Ook lijkt me buik wat opgezet maar dat komt omdat me stoelgang niet al te best is vandaag. Sorry moest ff uitspuiten, werd me ff te druk in me koppie.
hoi allemaal. Nou hier vanmorgen wat bruinig afscheiding ( alleen bij het afvegen ) nu zal de menstruatie wel snel beginnen denk ik. Heb van morgen wel eerst getemp, nog steeds hoge temp 37.0 . En omdat die nog hoog is heb ik een kruidvat testje gedaan (die van 2 voor 5euro) en weet niet wat ik ervan moet denken, zie iets vaags maar het kan ook een indrooglijntje zijn, ik heb werkelijk geen idee wat het is, als je goed kijkt zie je een streepje even breed als de controle lijn, ook wat rosig maar gewoon te vaag om te denken dat die positief is. Heb ik weer , als de menstruatie niet doorzet probeer ik het over 2 dagen nog eens. Word ik ongesteld dan is het pech gaan we weer verder naar de volgende ronde. Wolkjuh.