hoi meiden gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! ik heb over 6 dagen mn NOD, en heb sinds eergisteren een raar gevoel in mn buik.. al 2 dagen non stop diaree, lichte krampjes. Verder hoofdpijn en heel erg moe. ben gisteren na mn werk om 20.30 uur gaan slapen en tis omdat ik er om 7uur vanochtend uitmoest anders had ik nu nog geslapen.. zou het een buikgriepje zijn of zijn dit symptonen? heb netjes geklust van dag 8 tm 18
Je moet even wachten op Enne Die is heel voorspellend bezig ....... symptomen klinken hoopvol, ik had het ook
Weet je al wat meer van je klachten enne? Ik woou dat ik bij jou zo voorspellend kon zijn, maar ik heb geen idee waar jou klachten evt van kunnen komen Xx
eleni, jij had idd ook diaree he? weet je wat het gekke is.. je zou verwachten dat je juist het tegenovergestelde zou krijgen. over 6 dagen heb ik mn NOD. maar ik heb in huis zo'n test die je vroeg kan doen. Vanaf 6 dagen voor NOD staat erop van MatCare is ie.. wat denken jullie.. zal ik t al proberen? Ik bedoel die testen zijn er toch speciaal voor? owja... voor mn banner ben ik uitgegaan van mn langste cyclus 28 dagen.. meestal ligt tie bij me tussen de 25-28 dagen.. dus wie weet heb ik mn NOD al veel eerder...?!
Ik dacht ook dat het tegenovergestelde waar was, maar nu blijkt dat diarree ook wel degelijk een symptoom is! Ik zou uitkijken met zó vroeg voor je NOD testen hoor! Je lichaam heeft dan nog niet genoeg HcG aangemaakt, en zo test is zeer gevoelig. Ik heb ook testen van matcare, ben er mee begonnen met testen 2 dagen na mijn NOD, en toen spatte het streepje er niet vanaf! Vandaag nog een matcare gedaan (hoe bedoel je ik kan het nog niet geloven ) en het streepje spatte er nu echt vanaf! In mijn album heb ik een foto staan van een test 2 dagen voor mijn NOD, en die was héééél licht! Als ik jou was zou ik proberen nog even te wachten (al weet ik dat dat heel moeilijk is ) Xx
hey thanks voor je antwoord.dus wel een symptoom! van matcare heb je diverse testen.die ik heb is speciaal om vroeg te testen...dus je zou zeggen dat die betrouwbaar zijn en speciaal daarvoor zijn? jeetje 2 dagen na mn nod.. weet niet of ik zo lang kan wachten..aangezien ik een onregelmatige cyclus heb kan mn NOD vallen tussen a.s. zondag en komende woensdag.. xxxxxxxxxxx
Nino.. die van 6 dagen eerder is helemaal zo gevoelig niet.. die test vaak nog later dan de midstream van 4 dagen eerder. dus ik zou nog ff wachten..
hoi limmeke, ow echt? wat raar. zo staat het namelijk op de test wel aangegeven. er staat ultra gevoelige test vanaf 6 dagen voor nod.. wat raar dan.
Je kan gewoon op je NOD testen hoor! Bij mij had matcare waarschijnlijk dan ook al een vaag streepje gegeven Had ze toen alleen nog niet binnen! Maar ik snap wel dat je niet kan wachten, ik ken het gevoel! Ik denk alleen dat het zo'n teleurstelling voor je zal zijn.....laat me iig weten wat je doet, ben benieuwd!
ik begrijp wat je bedoeld. heb al een keer eerder te vroeg getest en was waardeloos. ik ga proberen te wachten tot mn nod en dan ga ik wel van de langste dag van mn cyclus uit. is dat een idee?
ja de testen liggen te branden in mn la.. ik hoop het zo.hebben op goede dagen geklust. Vandaag gaat al iets beter, minder last van diaree. mn nod kan zijn morgen tm woensdag.. pffffffffffffffffffff duurt zo lang.ik hoopn zo dat de niet komen
hoi hoi ben nieuw hier heb vraagje... ben ontzettend misselijk 's ochtends en eind van de avond, hou geen eten binnen, en moet vaker plassen dan normaal... ben gauw moe, terwijl ik niks anders doe dan anders.. van mn borsten totaal nog geen last van, al word het stuk om mn tepel wat donkerder en groter volgens mn vriend zou ik zwanger kunnen zijn, alleen ben ik vorige week wel ongesteld geweest.. de klachten kwamen aan het eind van de ongesteldheid... HELP! wat nu?
Hoi Roeltje, Ik denk zelf niet dat je zwanger bent hoor...vooral omdat je zelf al aangeeft dat je vorige week ongesteld bent geweest, dan is het nu echt veel te vroeg voor symptomen!Mischien heb je je ei, en voel je je daarom zo! Hoe lang is je cyclus of weet je die niet? Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus als je zekerheid wilt moet je testen of langs de huisarts gaan! succes
ja ik weet het.. ik hoop gewoon zo dat in dingen me niet 'inbeeld'. zo ruik ik zoo veel. werd net helemaal naar van de knoflooklucht van het eten van mn vriend. leek wel alsof ik zelf knoflook zat te eten, zo sterk rook ik het!en vanmiddag op mn werk ook zoiets. Gelukkig is diaree is aan betere hand. wel voelen mn tepels iets gevoelig aan maar niet meer dan normaal voor mn (hopelijk niet te komen) verder nies ik me een ongeluk haha, al sinds een week ofzo. zucht....
maak ns een banner een week na je ongesteldheid? mm lijkt me stug maar ja zou er maar een testje tegen aan gooien dan weet je het zeker. suc 6, laat even weten he?
hahaha ik moet ook helemaal niks van knoflook hebben! Nam mijn vriend laatst shoarma mee..... ale: (terwijl ik het normaal gesproken heerlijk vindt!)...bleeeh.... Ow meis ik hoop het zo voor je! Ik ga duimen voor je [-o<
vandaag is het dag 25 van mn cylcus.. ik wacht met testen tot dinsdag.Dan zit ik op dag 27 en dat is uitgerekend is mijn gemiddelde cyclus. Wel ben ik nog steeds niet lekker, wat duizelig, zweterug en hoofdpijn, diaree is gelukkig voorbij. wel slaap ik nog steeds zo lang. vanacht weer met gemak 12 uur aan 1 stuk. pfeiffer kan het niet zijn heb ik al ns gehad owwwwwww ik heb thuis 3 testen liggen en die staren me gewoon aan! ik hoor ze nog net niet roepen : test mij test mij! Zucht.. dat dagen zo lang konden duren. Elke keer als ik naar de wc ga hoop ik zo geen tegen te komen...