buikfotootje, wie doet er mee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door weegschaal72, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

    Biancamv2 Niet meer actief

    Daarom zet ik er nu ook niets meer bij dan de weken hoe ver ik ben ;)
     
  2. Lamp

    Lamp Lid

    28 jun 2014
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    En sorry, maar 11e zwangerschap, alsof je buik zo oprekt na een miskraam...idd, please stop. Heel zp weet van maand tot maand hoe zwaar je kinderen waren, hoe enorm hun voetjes wel niet zijn. En nu weer met die buik, ik snap die obsessies echt niet. Maar goed. Prachtige buikjes allemaal!
     
  3. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Het is nu gezegd, toch? Vind het niet zo nodig om haar nu uitbranders te gaan geven.. Laten we het gezellig houden!
     
  4. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    #4904 Riette89, 14 jul 2014
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
    16 weken vandaag :) een kennis van ons zag het gisteren.was wel heel grappig!:D Was eerder echt zo plat als een duppie
     
  5. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Tsja, ik geef ze wel een beetje gelijk hoor!
    Alleen denk ik dat de meeste wijselijk hun mond houden!
    Een mk kun je echt niet rekenen als het "oprekken" van je buik.
    Het zijn gewoon je darmen zo vroeg ik de zwangerschap...klaar,punt...daar is geen discussie over mogelijk.
    Met 5wk is de "baby" nog kleiner als deze @ <-------
    En vruchtwater,dat is dan ook nog minimaal...
    Na 12wk begint je baarmoeder pas boven je schaambot uit te komen en dan gaat het buikgroeien pas echt beginnen!
    WEL is het zo dat bij een volgende zwangerschap je buik sneller groeit omdat je lichaam weet wat het moet "doen". ;)
    Maar goed...iedereen denkt daar waarschijnlijk anders over;)

    Mooie buiken dames,stuk voor stuk!!
     
  6. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bescheiden buikje,maar zeker mooi rond!
     
  7. GwoonAn

    GwoonAn Fanatiek lid

    1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    IK vind die opmerking sowiesow overbodig, al wilt zij het nog 100 keer uitleggen aan iemand dan is dat toch haar keus ?
    Als je, je daar aan irriteert moet je er maar over heen lezen. ;)

    Mooie buiken voor de rest !
    Ik heb morgen een fotoshoot, ben heel benieuwd en zal dan ook een foto plaatsen. :D
     
  8. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Op de vorige pagina gaf ik al aan dat ik het ermee eens ben.. Maar het is nu op een normale manier gezegd, ze weet ervan en kan er rekening mee houden dat het als storend wordt ervaren. Daarom: niet nodig om er verder nog op door te gaan en er even een schepje bovenop te doen. Is toch duidelijk zo voor haar?
     
  9. Me84

    Me84 Fanatiek lid

    18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    19 weken :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      1
  10. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38

    Uhhh..oké!
    Dus omdat JIJ al gezegd hebt dat je het ermee eens bent hoeven anderen er geen commentaar meer op te geven?
    Ik gaf al extra geen commentaar op haar omdat dit al gedaan was en ik haar ook wel ergens een beetje snap..maar we weten het allemaal denk ik nu wel!

    Enuhh Bianca, ik vind je buik overigens mooi groeien hoor ;)
    Ben benieuwd of je buik straks überhaupt nog "strak" wordt;)
    Bij mij is het overigens nooit meet strak geworden,maar wel gewoon een platte buik met een klein "vetje":D
     
  11. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Nee.. Dat zeg ik niet. Als het op een normale manier gezegd wordt (wat ook gedaan werd), dat moet kunnen. Eenieder die zich ergens aan stoort, moet dit op een normale manier kunnen aangeven. Ik reageer alleen op wat er daarna gebeurt: ik vind het stom dat er gelijk zo defensief en neerbuigend gedaan moet worden. Punt is gemaakt..
    Ik vind het ook vervelend dat je mij nu gaat aanspreken, op een nogal onvriendelijke manier (zo komt het op mij over). Nogmaals: geen probleem als je iets kenbaar wil maken, op de normale manier.. Maar is gewoon niet nodig om er nog even een schepje bovenop te doen. Houd niet van ongezelligheid en ik denk de meeste hier niet :)
     
  12. Biancamv2

    Biancamv2 Niet meer actief

    Ik geef gewoon antwoord op die topics.
    kan ik het helpen dat mijn kids enorm zijn?
    En dat mijn buik zo hard groeit?
    Nee toch en ik zie ook vaak genoeg de zelfde mensen reageren maar omdat hun kinderen zeg maar normaal kwa formaat zijn mogen zij wel reageren en ik niet ?
    Het is een forum en ja ik kan mijn kinderen geen plankje boven hun hoofd timmeren met de tekst: en nu niet meer groeien.

    Ik ben trots op.mijn kids hoe ze zijn.
    klein, groot, dik of dun zou me aan me reet roesten.
    ze zijn nu eenmaal hoe ze zijn.

    Nu weet ik het wel.
    je kan ook via een pb kritiek leveren ipv zo.
    laat dat ff duidelijk zijn.

    zit niet op jouw commentaar te wachten.
    heb ik al genoeg gehad.
    denk dat ik deze profiel maar verwijder en een andere profiel anoniem aanmaak.
    wat een gezeik soms pfff.

    als het op een normale toon gezegd word zoals kiekies en poppetje snap ik het beter en begrijp ik het echt wel hoor.

    Hoeft niet op jou toon gedaan te worden want dat maakt me juist boos.

    op een normale toon kan ik er gewoon rekening mee houden.
    als iemand me zo kleineer ga ik die gene alleen maar meer stangen.
    hou er niet van om zo behandeld te worden.

    het is nu duidelijk voor mij toch dus stop met je gezeik Lamp en anders weet je me via pb te vinden.
     
  13. Biancamv2

    Biancamv2 Niet meer actief

    Mee eens.
    het is me nu op een normale manier gezegd dus kan ik daar rekening mee houden ;)
     
  14. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Horrormonen hier zeg..
     
  15. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké,dan gaan we nu weer verder naar de buiken!;):D
     
  16. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja wat bizar dat ons lichaam dat kan he :D
     
  17. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Bianca, niemand zegt dat jouw kindjes niet mogen groeien. De dames bedoelen dat je bij elke foto en in elk topic erover begint. Het valt mij inderdaad ook op dat als iemand anders een topicbheeft geopend over iets, zonder de vraag of iemand uitleg over zijn eigen buik of foto wilt plaatsen, dat jij dan gelijk een foto plaatst met je hele uitleg erbij. Iedereen hier kent je nu wel en we weten nu wel hoe het bij jou in elkaar steekt dus als je een foto plaatst, hoef je niet gelijk weer alles erbij neer te zetten. Het komt een beetje over alsof je er constant reacties over wilt hebben. Zie dit niet als een aanval! :)

    Ik zet ook niet in ieder topic neer dat ik een drieling krijg of bij elke foto die io plaats dat mijn buik zo dik is, omdat ik een drieling verwacht. Dit weten de mensen nu wel en ze vragen er verder ook niet om.

    Maargoed, het punt is nu wel duidelijk denk ik. Je hoeft je profiel niet gelijk te verwijderen en een anoniem profiel aan te maken. Ik denk dat de mensen dan toch wel weten wie je bent als je dan weer dezelfde uitleg geeft constant. Als je graag je verhaal kwijt wilt over hoe het bij jou gaat, open dan een topic met je verhaal erin? Dan kan je daar steeds kwijt hoe het gaat en hoe hard je groeit en kunnen de mensen zelf.kiezen of ze er geïnteresseerd in zijn.
     
  18. Antje88

    Antje88 Bekend lid

    8 mei 2013
    859
    13
    18
    Mee eens!! Ik denk dat ieder zn punt nu wel gemaakt heeft...
     
  19. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Goed plan! :D
     
  20. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    shhhhhhhhhhhhht, er leest een moderator mee ;)

    maarre, ik had me er nog niet aan gestoord eigenlijk, maar goed.... dacht dat dit een foto plaats topic was ;)

    maar elke x als er commentaar op iemand is dat iemand dan opnieuw begint et een nieuw profiel vind ik wel onzin
     

Deel Deze Pagina