buik tonen

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door droomwens79, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hey meiden

    Toen ik zwanger was op mijn 17de durfde ik bijna aan niemand mijn buik te tonen, pffffff bang voor reactie's van buitenstaanders
    Hadden jullie ook?
    pas de laaste 2 maandjes kon ik genieten van mijn buikje tot die tijd verbergde ik het onder wijde kleding

    xxx Maria
     
  2. almira

    almira Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik liet mijn buik eigenlijk van af het begin zien!
    Schaamde me wel een beetje maar kreeg geen negative reactie's dus werd goed gestimuleerd!
    Mijn vader zij ook een zwangere buik is het mooiste wat er is!
    (Maar na 41 weken ben je t wel zat hahaha)
     
  3. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    liet ook gewoon mijn buik zien.was echt trots op mijn buik met mijn kindje erin.en wat andere er toen van dachten kon mij niks schelen
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik kon er niet eens omheen! Ik was zo DIK! Ik was heel trots op het geen wat in me zat maar ik kon er niet mee omgaan dat ik zo dik werd...
     
  5. essepes

    essepes Actief lid

    18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ik was verschrikkelijk trots op mijn buik, waarom ook niet?
    Er zat tenslotte ook het mooiste wonder in wat er bestaat, ik kon niet anders dan trots met mijn buik vooruit lopen. Vond het dan ook heel jammer dat het pas met een maand of 6 zichtbaar was voor onbekenden.
    Was ook echt niet bezig met wat anderen er misschien van vonden.

    Liefs esther
     
  6. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kan met dat wel voorstellen hoor. Maar inderdaad een zwangere buik is super mooi, dus gewoon laten zien. En ongepland is ook niet altijd ongewild en zeker niet ongeliefd, toch?
     
  7. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    ook ik was zo trots op mijn buikje hihih.. maar toen over mijn uitrekeningsdatum heen liep 11 dagen was ik het behoorlijk zat hihh
     
  8. Gerieke

    Gerieke Actief lid

    6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Mijn buikje begint beetje te komen (zie het zelf heel goed als ik in spiegel kijk) Maar met kleren valt nog niet erg op, Maar als ik straks echt een buikje krijg, ga ik het zeker niet verbergen!
    Ik ben er nu zo trots op en hoop dat m'n buik snel begint te groeien dat ik leuke kleren aan kan en dat de buitenstaanders het ook zien!
    Ben benieuwd naar reacties van oud klasgenootjes enzo dan, maar ik ben er blij en vind zelf dat het gezien mag worden!
    Liefs
     
  9. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    met 9 weken zag je het bij mij al! kijk snap ook dat dat de beeb niet was maar me darmen... toch zagen mensen het aan me!

    ennuh ik heb heerlijk geshowd hoor!

    Ook al zijn we jong; showen die handel!
     
  10. Niet meer actief

    ik was supertrots en vond het jammer dat het zo lang duurde voordat je het zag!
     
  11. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik was er ook trots op en het duurde nog wel redelijk lang tot je het echt zag en toen ging het snel en nu na die tijd zit er ook nog genoeg hihihi
     
  12. o0Noa0o

    o0Noa0o Actief lid

    22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Bij mij duurde het ook even... Ben nu bijna 24 weken en pas sinds een week of 21 echt duidelijk te zien van buiten.
    Maar tuurlijk ben ik trots op me buik! daar zit mijn mooie kindje in!
    En als mensen er wat van zeggen doen ze dat maar trek ik me weinig van aan :)
     
  13. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik vind het zelf al aardig zichbaar. Mijn vriend krijgt ook veel reacties van zijn 'vrienden' die we in de stad ofzo tegen komen. Van : 'ooh is jou vriendin zwanger?' haha.. dus je kan het nu al wel beetje zien. En ik show het gewoon hoor! Mijn vriend en ik zijn er trots op! En mijn vriend kan niet van mijn buik afblijven!

    Trouwens, heb wel een foto van mijn buik in me fotoalbum staan, deze week gemaakt.. Oordeel zelf ;)

    Liefs kiss
     
  14. essepes

    essepes Actief lid

    18 aug 2006
    198
    0
    0
    Je hebt al een mooi zichtbaar buikje voor 15 weken hoor! Super! :D
     
  15. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    ik liet echt wel me buik zien :)
     
  16. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Nee hoor... was super trots... en nu ook :)
     
  17. Passoatje

    Passoatje Actief lid

    20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik ben echt fier dat ik mama word en laat dat ook met alle plezier merken! :) ik snap niet wat er zo erg is aan tienermoeder zijn? dat is toch mooi :) dan hebben jullie ouders der ook veel van en jij later toch ook? ik heb bewust gekozen om tienermoeder te zijn en ik heb er geen seconde spijt van! :)
    ik kan haast niet wachten tot ik mijn beeb in men armpjes heb :) hihi ben wel wat bang voor de bevalling.de kinderkamer is al in orde en men vriend woont al 3 jaar bij mij in. En mijn ouders zijn zo fier als een gieter! en mijn grootmoeder ook! want wij worden namelijk een viergeslacht! hihi ik wil iedere tienermoeder langs deze weg een hart onder de riem steken. Trek het je niet aan wat andere denken! zolang jij je maar gelukkig voelt! het leven is al zoo kort en doe gewoon wat je wil! als het financieel mogelijk is waarom dan niet?:)
    dikke knuffel sara
     
  18. MamaEsther

    MamaEsther Fanatiek lid

    24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik had de pech dat ik bij mijn oudste pas ná de 30 weken :confused: een beetje een zichtbaar buikje begon te krijgen, maar daarna heb ik er stevig mee lopen pronken hoor! Bij Yashyra idem en nu wéér! Al pronk ik nu ietsje :oops: minder met de rest van m'n lijf....... :oops: Is vrij weinig van over zo in deze vierde zwangerschap..... :cry:

    Liefs :)
     
  19. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb het gezien! Maar bovenalles vond ik dat je een mooie buik had, en je bent alweer zoveel afgevallen echt super!
     
  20. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik liet mijn buik ook zien vanaf het begin af aan!
    ons kindje was gewenst op jonge leeftijd ;)
    was 19 toen ik zwanger raakte
    maar las ik dan bv in de stad liep met mijn buik
    dan zie je mensen kijken zo van hmmmz zeker verneukt ;) een ongelukje dus
    heb vaak gehad dat ik zij van het is gepland hoor!hihihih
     

Deel Deze Pagina