Bugaboo donkey duo korting?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Romymama, Feb 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Wordt op deze wagen ooit korting gegeven?

Zo ja, hoeveel hebben jullie gekregen?

Ik weet dat je bij prenatal 10 a 15% kan krijgen in de vorm van een giftcard..

Ben benieuwd! En hoe bevalt jullie de wagen?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de gehele babyuitzet bij babydump gekocht en kregen toen heel veel korting en gratis dingen.

Volgens mij is bugaboo altijd uitgezonderd van de acties.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

De wagen is geweldig trouwens, elke cent waard.

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Dankje! Dacht ik al! Heb nu een cameleon en ook super tevreden over.

Wij hoeven "helaas" geen hele baby uitzet meer dus hopelijk geven ze ergens korting. Is toch een heel bedrag..

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nee wat ik begreep is dat geen enkele verkoper korting mag geven op Bugaboo. Alleen showmodellen mogen nu en dan goedkoper weg. Wij hebben hem gekocht bij prenatal met een 15% korting giftcard idd. Die korting kan je ook cash krijgen op personal shopavonden, maar wij moesten toch nog wel dingen hebben dus giftcard was ook prima. Oa meteen een voetenzak van gekocht.

De wagen bevalt super. Heb er mijn meiden nu in 15 en 27 maanden. De oudste gaat straks op het meerijdplankje en dan de jongste en de baby naast elkaar. Dan kan ik er 3 mee vervoeren. Achteraf hadden wij meteen in deze wagen moet investeren. Ben er heel erg tevreden over.

6. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

Jul 27, 2012
    1,574
    291
    83
    Female
    Ik heb m ook met de giftcard korting gekocht bij prenatal... zijn onze eerste kindjes dus hadden nog wel andere spullen nodig oa luxe babyfoon gekocht. De wagen vind ik nu al super geen seconde spijt van. Kan niet wachten tot de meiden erin liggen🙈

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben op onze bugaboo een mooie korting gekregen bij babykoop.nl we kenden de winkel niet maar we zouden er zo weer bestellen. Ik zou zeker eens contact opnemen met die winkel of ze een mooie prijs kunnen maken. Ze kunnen ook verzenden mocht je niet in de buurt wonen.

Zelfs dat ik een zwart frame wilde kostte daar maar 20€ meer dan bij prenatal etc waar het zwarte frame 50€ meer kostte dan een alluminium kleur frame.

8. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Vaak wordt er wel duo korting gegeven, maar bij bugaboo meestal dan weer niet idd. Bij prenatal zijn er personal shopavonden idd, maar de korting wordt niet meer contant gegeven. Je krijgt altijd een giftcard tegenwoordig. Wij hadden laatst ook zo'n personal shop afspraak en toen bleek dat de korting niet meer verrekent wordt, maar dat ze de korting alleen nog maar geven in de vorm van een giftcard. Hoe meer je koopt, hoe meer korting op de card. Wij hadden ongeveer 2000 euro besteed en kregen ruim 400 euro aan giftcards. Wel handig omdat wij echt alles nog moeten hebben...

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga dan toch maar bij de Prenatal kijken dan. Of bij een andere babyzaak, want als ze dit doen bij de Prenatal zullen ze dit ergens anders ook wel geven..

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Kun je hem niet aanschaffen als de mama mazzelden bij de Prenatal zijn? Dan is er 20 of 25% korting. 7 jaar geleden gold dit ook gewoon voor Bugaboo.
    Denk dat die dagen in maart weer zijn

11. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,800
    774
    113
    Ook hier op een personal shopping avond gekocht bij Prenatal met 20% korting, gelukkig toen nog wel contante korting want voor de tweede hoefden wij niet meer zoveel te kopen. Ik zag alleen staan dat Bugaboo nu uitgezonderd is maar weet niet of dat daadwerkelijk zo is.

12. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Dat zie ik nu inderdaad ook.. Wie weet of dat echt zo is?

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bugaboo is altijd uitgezonderd op acties. Is dus echt zo.

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Bij babypark kreeg ik toen ook een tegoedbon ipv korting. Volgens mij is de enige manier om korting te krijgen op een bugaboo een showroommodel kopen.

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Een tegoedbon vind ik ook prima.. hebben toch nog van alles nodig!
    Hoeveel is reeel om te vragen bij een wagen van 1550 euro?

16. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,800
    774
    113
    Romymama ik zou gewoon even bellen met Prenatal. Heb ik toen ook gedaan om zeker te weten dat het zin had om op die avond te gaan. Ze gaven toen aan dat ze het niet mogen adverteren, maar dat als ik die avond in de winkel was, de korting wel degelijk zou gelden. Dus misschien is er meer mogelijk dan lijkt.

Share This Page