hallo dames, ik weet het, het is nog erg vroeg, maar ik ben alvast een beetje aan het rondkijken voor geboortekaartjes. en natuurlijk heb ik weer een dure smaak want ik vind die aparte (in de vorm van een spijkerbroekje bijvoorbeeld) het leukst en die zijn zo'n 3.50 per stuk en dan komen er geloof ik nog kosten bij (drukkosten etc.) kom je toch al gauw rond de 100 euro voor 25 kaartjes of is dat normaal? wat hebben jullie eraan uitgegeven of voor degene die zwanger zijn van de eerste, wat willen jullie eraan uitgeven? groetjes Madelon
Hoi hoi, Denk dat wij met ongeveer 30 kaartjes rond de 150-175 zitten.(in totaal) En dan zijn de kaarten wel goedkoper dan die van jou. Bestel ze namelijk via internet. Dus komen verzendkosten, kosten enveloppen en natuurlijk de postzegels bij.... Denk dat dat best een redelijke prijs is voor de kaartjes. Groetjes Natas
Wie echt budget wil... Ik zag bij de V&D kaartjes die je dan zelf kan schrijven of een inlegvel printen voor 10 voor een euro. Met een zilveren/ roze/ blauwe speen erop geprint.
wij hadden 70 kaartjes besteld bij de drukker en waren voor die kaartjes 200 euro kwijt. en dan nog 70 postzegels 30 euro.
Leuke kaartjes op het internet waren vaak zon 3 euro pstuk plus kosten. Kaartjes bij de drukker (uit een boek) waren tussen de 0,80 en 2 euro pstuk , plus kosten. Dus dat kan al enorm schelen in prijs. Goedkopere kaartjes van het internet (zo ver ik ze heb gezien) vond ik kwalitatief niet zo mooi. Enveloppen kan je zo duur of goedkoop maken als je wilt, kan heel eenvoudig
Wij hebben leuke kaartjes gezien bij hipdesign.nl. 50 stuks voor 190 euro geloof ik. Meer hebben we er niet nodig.
Ik ontwerp mijn eigen kaartje en laat het drukken bij Hipdesign. Ik betaal daar voor 150 kaartjes iets van 200 euro. Dan komen er nog de enveloppen bij. Die heb ik via www.envelopshop.nl. Ik geloof iets van 40 euro voor 500 witte vierkante enveloppen die best groot zijn. Wel te veel maar het scheelde maar een paar euro om er meer te bestellen en altijd handig. En dan dus nog de postzegels.
Vind het allemaal niet echt goedkoop tot nu toe Ik heb zo'n 25-30 kaarten nodig, ik stuur echt alleen naaste familie en niet iedereen. Ik hoop dat ik niet veel meer dan 50 euro kwijt zou zijn, maarrr daar heb ik me op verkeken, nu heb ik de lat al verhoogd naar zo'n 100 euro.. Zelfs daar kan ik niet echt iets voor vinden Ik hou deze topic in de gaten, als iemand nog ideeën heeft van goedkope sites ofzo?
misschien een rare vraag maar waarom maak je ze niet zelf? ik maak alle kaartje zelf en iedereen vraagt hoe ik dat toch doe, en het ziet er niet onproffecioneel uit als je de juiste keuzes maakt
het kost ons gelukkig helemaal niks.. behalve de postzegel en de enveloppe dan.. kennis van ons kan dat soort kaartjes heel mooi maken dus zij gaat ook onze geboorte kaart maken.
wij hadden 100 kaartjes voor 180 eu. via de plaatselijke drukker. Wel tekst in kleur laten drukken. postzegels kwamen daar nog overheen.
Ons kaartje kostte incl. postzegel en enveloppe ruim 4 euro per stuk. Maar wij hadden wel een heel leuk houten kaartje. Van een boel mensen opmerking over gehad. Zelf ontworpen en uit laten voeren door http://www.poppedotje.nl/ We hebben 80 kaartjes besteld. Bleek iets te kort te zijn maar dat hebben we opgelost.
Wij zijn voor een kleine 30 kaarten zo'n 75,- kwijt inclusief verzenden. Ik heb de kaart zelf ontworpen op Poobies.com en heb de proefdruk al in huis, het is een hele mooie afdruk!
Wij hebben de kaartjes zelf gemaakt, dus alleen kosten voor het papier (20 euro), enveloppen (bij zo'n kantoorwinkel, kostte niks bijna) en postzegels.(ik weet niet meer hoeveel dat was. ) Het was echt mooi, en heb er superveel leuke reacties op gehad! 100-200 euro konden wij echt niet betalen...