Broertjes slapen graag samen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door BJN, 11 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.681
    1.858
    113
    Die van mij zijn ook samen gaan slapen, toen de jongste 1,5 was.
    Toen nog op 1 kamer in 2 bedden. Maar al heel snel kreeg de jongste een peuterbed en lagen ze in een bed.
    Ze sliepen gerust in een peuterbed met zijn tweetjes en anders in dochters eenpersoons.

Inmiddels zijn ze uit elkaar dochter wilde met 10,5/11 jaar niet meer in een bed met haar broertje.
    Prima dochter heeft het zelf bepaald en dat is ook prima. Zoon loopt nu s nachts weer over naar ons als hij wakker wordt. Hij is nu 9. En heeft dat nog steeds nodig blijkbaar.

Jackie87, 2jongensmama en BJN vinden dit leuk.
  2. BJN

BJN Actief lid

14 okt 2016
    131
    57
    28
    Goed om dit zo te lezen, ook wel herkenbaar. Fijn als ze het allebei willen, maar ook goed als ze zelf aangeven dat het genoeg is geweest. En ze hebben het echt lang volgehouden dan, heerlijk hoor. En voor jullie ook wel lekker dan...

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Wat ontzettend schattig!! Ik zou ze ook lekker laten. Wel leuk om hier te lezen dat veel kindjes niet aleen willen/kunnen slapen. De jongste beland vaak bij ons en daar krijg ik toch aardig wat commentaar op. Dreutel is nog geen 2 ;) misch is bij z'n broer wel een goed idee hahaha

BJN vindt dit leuk.
  4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Hier gaan de oudste twee ook vaak bij elkaar slapen (de jongste slaapt sowieso nog bij ons op de kamer). Soms hebben ze overdag veel ruzie en dan zie ik ze 's avonds zo bij elkaar liggen, té schattig.

BJN vindt dit leuk.
  5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Jep hier ook 2 die graag samen slapen. Ach ze zijn nog klein en later zullen ze wel niet meer willen....

Deel Deze Pagina