Als het onderwerp niet goed staat, sorry! Ik heb sinds woensdag een brandend gevoel aan de zijkanten van mijn tong. Net alsof je tong verbrand is. Er zaten ook witte puntjes op mijn tong. Sinds vandaag heb ik ook rode plekjes in mijn gehemelte. Ik heb er 's avonds veel meer last van dan overdag. Weet niet goed wat het is, maar het is zo pijnlijk dat ik iets wil doen. Wie herkent het en heeft tips?
is het dit??? ik dacht namelijk aan een frambozentong.. Roodvonk: keelpijn, koorts en een frambozentong | Kinderziektes | Gezondheid http://mijnklavervier.punt.nl/upload/eline_tong2.jpg
witte/zwarte haartong.. zoek maar eens op... heeft mn vriend een keer gehad en die beschreef hetzelfde als wat jij nu beschrijft.. is een soort schimmelinfectie.. xxxx taatje
Zijn het geen aften? Ik heb ze ook al eens gehad en doe dan met mondwater spoelen met die gele (desinfect). Prikt wel maar bij mij werkt het wel. zie link: Aften- heldere informatie van de dermatoloog. Die snor moet je maar even wegdenken haha.
klinkt ook wewl een beetje als een biefstuktong. Daar heb je bij b12 gebrek last van.. Laat voor de zekerheid diewaarde even prikken
Er zijn veel mogelijkheden als ik jullie zo lees. Denk niet dat het van eten komt aangezien ik het al 6 dagen heb en het wordt erger (vanaf vandaag de rode vlekjes in mijn gehemelte). En het doet erg veel pijn, vooral 's avonds.
Ik ben van het type 'wat komt gaat ook wel weer weg', maar na 6 dagen pijn lijden wordt het tijd voor actie haha!
Ik heb de afgelopen jaren al zo veel artsen gezien en net nu ik er helemaal klaar mee ben, moet ik weer naar de arts. Mijn ziektekostenverzekering zal me dankbaar zijn haha!
Waarschijnlijk gaat het om een zogenaamde Candida infectie. Google even op " Candida albicans mond" Sterkte ermee
Heb je de laatste tijd veel medicijnen/antibiotica moeten innemen dan? Want dan is een schimmelinfectie (of Candida idd zoals Fleuri al aangeeft) nl helemaal niet ondenkbaar.
OMG, je moet de afbeeldingen niet bekijken . Ik heb 13 maanden Clomid, Femara en pregnyl gebruikt. Nu, sinds deze cyclus (twee weken) gestopt. Misschien is het wel een bijwerking / afkickverschijnsel.
Vitamine B en of ijzer tekort kunnen oorzaken zijn. Verder verergeren de klachten bij broeierig weer....