boxmatrassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rietje88, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb een Kidsriver box casper. Door mijn kleine ben ik erachter gekomen dat het wel oncomfortabel ligt zonder matrasje (met alleen een boxkleed). En tegen het einde vd zwangerschap zou ik het ook fijn vinden als hij er zijn dutjes erin kan doen. Zodat ik geen campingbed hoef op te zetten of hem naar boven hoef te sjouwen.

Nou kom ik er gewoon niet uit met die maten matrassen. Ik heb een maatje 92 x 71 cm nodig. Maar die kan ik nergens vinden. Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen?

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Maat 90x70 heb je dan nodig.
    Hou je aan de zijkanten iets over, maar dat is niet erg. Het matras kan daardoor nog een beetje uitdijen als er gewicht op ligt.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Je kunt vaak op de markt een matras op maat laten maken van dat schuim. Er zit dag geen hoes om heen, maar als je boxkleed iets groter is kun je hem een soort van instoppen aan de zijkanten.

4. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dezelfde box gratis gekregen bij de babykamer. Dit was een actie bij babypark. Ik heb bij hun ook een matrasje erbij gekocht. Deze heeft de verkoopster er even in gelegd en het paste perfect!
    Volgens de maten op de website niet helemaal, maar de buitenste randjes zijn wat soepeler geloof ik.

Bebe-Jou Boxmatras Effen Wit | Babypark

5. Rietje88

Wat is de dikte van het matras? En zou dan evt dit matras ook kunnen? : Bebies First Boxmatras Wit | Baby & Tiener

6. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ons box matras is maar iets van 2 cm, maar we hebben er een vrij dik Boxkleed bij dus dat kon prima.

Dat matras wat je nu gevonden hebt geeft nog wel wat extra comfort, als je idd ook echt je kleintje zijn middagslaapjes er op wil laten doen. Maar ik vraag me af of deze niet te groot is dan.
    Die van babypark geeft door zijn beperkte dikte en dunne randen nog wel wat mee, maar deze niet denk ik. Maar goed, je weet het nooit. Ik zou het gewoon proberen, je kan het toch altijd terug brengen/sturen?

7. Rietje88

Ja idd. Of ff bij babypark passen en meten. Als t schuim is miss de draad van n naad verwijderen en dan n strook eraf halen. En afwerken met n leuk stofje eromheen ofzo? Of zou dat niet te doen zijn?

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Op maat bestellen kan
    En 90x70 kan ook gewoon
    Abz boxmatras heeft diverse maten.

Je kan ook gewoon polyester kopen dikte 4cm bijv. (Elk boxmatras is gewoon dat) en badstof hoes laten naaien met rits of gewoon box hoeslaken gebruiken

Deel Deze Pagina