We hebben een nieuwe boxmatras gekocht bij babydump, nagevraagd naar de maten en de verkoopster garandeerde ons dat het zou passen. Echter, nu blijkt de matras te groot te zijn! Hij past met flink duwen wel op de bodemplaat maar de zijkanten kan ik er niet inproppen,die staan schuin omhoog. Hoort dit dan zo? Biij een boxkleed is dat normaal, maar een matras...? ps het is zo'n "echte" matras, geen plastic.
Ik heb een box en matras van de babydump. en bij mij past het er precies in. Dus naar mijn mening hoort dit niet
Een matras hoort net als bij het bedje precies te passen. Dus je hoort het niet te moeten proppen. Ik zou hem terug brengen om zelf wat kleiner maken. Misschien dat je de tijk open kunt maken en de binnenvulling kleiner knippen en weer terug dicht naaien.
Bebies First Boxmatras Wit | Baby & Tiener Wij hebben deze. Wij hebben de bopita box brent en past precies en niet duur. Ben er blij mee. Vind zelf de boxkleden ook te dun. Succes!
Met baby dump gebeld en nu kom ik erachter dat mijn boxmaat afwijkt. (74 x 88) Maar, ik had de maten opgeschreven en aan de verkoopster gegeven. Ze verzekerde me van dat de matras zou passen. Thuis heb ik hem direct gepast, plastic heb ik er niet afgehaald. Nu is de oplossing van BD dat ik de matras kom terugbrengen. Maar, ik woon niet in de buurt dus moet ik er ook nog eens 30 min voor heen en weer 30 min voor terug. Heb ik eigenlijk geen zin in. Vind het zo flauw van ze dat er geen andere oplossing gemaakt kan worden, dit is namelijk geen gewone retour maar een klacht. Of ben ik nu gewoon een zeur door de hormonen.... In ieder geval, zijn er meer mensen die zo'n afwijkende maat box hebben, en waar hebben die matras gekocht?