ik ben op marktplaats aan het rondkijken voor een mooie box. nu heb ik echt een hele mooie gevonden maar die is zonder lade. een lade leek me wel heel handig gebruiken jullie de lade veel of niet?
Hier met lade en ja die wordt volop gebruikt.... er ligt in een voorraadje luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, een wikkeldoek, 2 hydrofiele luierdoeken en sudocreme en vitamines... kortom alles bij de hand om te verschonen etc
Had er eerst eentje met lade, gebruikte het nooit. Ja om zooi in te dumpen die ik niet mooi/leuk vond of gewoon overbodig/teveel was. En vond het een crime om onder de box schoon te maken. Nu geen lade meer, kan nu gewoon met de stofzuiger onder de box komen en geen onnodige zooi-opslag meer. Hier dus liever geen lade, schoner en makkelijker
Hier geen lade en ik mis het ook echt niet. Verschonen doe ik altijd boven en speelgoed ligt in een opbergdoos in een kast.
Wij hadden een box met lade, ik vond het heel handig. Maar als je genoeg plek in de woonkamer hebt om doekjes/luiers/speelgoed kwijt te kunnen, heb je het dus niet echt nodig.
Box met lade gekocht (nog niet in gebruik maar staat al wel een paar weekjes) maar ligt nu al een en ander in aan speelgoed. Wonen niet zo groot dus leek me wel handig. Ik heb er wieltjes onder dus met stofzuigen rollen we hem even weg.
Ik had een box zonder lade. Wonen niet echt groot, maar had het overbodige speelgoed in een boxzak zitten. Dus dat betreft miste ik de lade wel. Ik had in het begin wat verschoningsspulletjes in een klein mandje op de eetkamertafel staan. En het 2e aankleedkussen lag in de kelder.
Hier juist 1 zonder lade genomen, nu kan ik er makkelijk onder stofzuigen enzo, zonder dat ik de hele box moet verplaatsen. ( staat hier in een lastig hoekje)
Hier met lade en daar ben ik erg blij mee. Ligt al veel speelgoed in wat hij gekregen heeft maar wat nog niet geschikt is voor hem. Stofzuigen eronder? Euh haha
Idem. Daarbij heb ik nog erge BI en ik kan moeilijk bukken, dus ik gebruik die la amper. Mijn man dropt er kleertjes in die ik bv op tafel heb liggen, een slaapzak en mijn zoontje gebruikt hem om postbode mee te spelen, duwt door het gleufje allemaal papiertjes
Ik heb bewust voor een box met lade gekozen...dit had ik bij mijn eerste kindje niet..en mistte deze echt.. ik had aan een boxzak niet genoeg om de speeltjes weg te ruimen.. de extra boxkleden lagen bij mij in de kast.. verzorgingsspullen lagen verspreid over de kamer... nu kan ik alles gewoon in de la kwijt.. heerlijk! en wat betreft schoonmaken.. ik schuif dat ding straks gewoon weg en ik zuig eronder.. dat doe ik ook met de rest van mijn meubels...
De extra boxkleden liggen bij gewoon in de box, tip van hier, gewoon stapelen. Hoef je ze niet op te vouwen en heb je alle ruimte. Nu gooi ik gewoon de bovenste in de was, en dan ligt er nog een kleed Wij hebben wel genoeg kastruimte voor speelgoed, die la is handig als je dat niet hebt.
De lade is heel handig maar ik vond 't de tijd dat de bodem omhoog stond heel onhandig dat er op de bodemplaat zoveel stof kwam, was niet handig schoonmaken. Nu bij de 2e dus een box zonder lade.
Luiers, doekjes, slabben, deken, draagdoek, haarlotion, poepzakjes... Er liggen hier heel veel handige dingen in de lade. Alles bij de hand, hoewel ik ook vaak naar boven ga om haar te verschonen, vind ik het fijn ook alles beneden te hebben. Voor (nog meer) speelgoed, hebben we een rugtas voor aan de box. Ook heel handig en het blijft lekker opgeruimd. Er zit vilt onder de poten van de box dus voor het stofzuigen schuif je hem zo opzij.
Ik heb een box met 2 losse manden. Daar kan je veel in kwijt, maar je schuift ze er ook zo onderuit om te stofzuigen. Ideaal (denk ik, hij staat net )
Dat viel me wel op inderdaad en daar had ik niet over nagedacht. Hij staat nu ruim een maand en bedacht me dus hoe ik daar met een doekje bij kon komen. Afstoffen van de bodemplaat vind ik geen probleem met de plumeaux tussen de spijlen door. Maar had ik me dat van te voren wel bedacht was ik ook wel voor de la gegaan, extra boxkleed ligt er nu ook in en een zak aan de box zou bij ons wat rommelig staan. Verzorgingsspullen zijn hier niet zo nodig in de la omdat het kamertje op 2 keer struikelen (gelijkvloers) van de box ligt.
Hier geen boxlade en die mis ik ook niet. Voor speelgoed hebben we een supercoole (al zeg ik het zelf ) speelgoedkist. Verschonen doe ik boven dus dat heb ik beneden allemaal niet nodig. Boxkleden liggen in zijn kledingkast. Kan me wel voorstellen dat het handig is als je klein woont.