Wie heeft er ook een bopita box rondo en heeft een oplossing gevonden om deze wat hoger te maken. Met de blokken ertussen om de plaat op te leggen is deze nog best wel laag en zou deze dus graag verhogen. Is er een standaard oplossing of moeten we zelf wat gaan knutselen? Alvast bedankt!
Ik denk dat dat een algemeen bopita probleem is, ik heb ook de box inmiddels staan en ik vind hem ook zo laag....
hmm, geen ronde, maar een standaard bopita box hier gehad, maar vond de hoogte/laagte wel meevallen, vond het wel fijn dat ze niet zo over het randje konden rollen. Misschien 2 dikke boxkleden erin?
je zou er een rond boxkussen in kunnen doen, maar ik vind het wel meevallen de laagte. Veiligheid is ook van belang. Heb toevallig op marktplaats een boxkussen te koop van 6 cm dik. Marktplaats.nl > rond boxkussen/boxkleed/boxmatras in goede staat - Kinderen en Baby's - Boxen
Uiteraard blijven we ver genoeg onder de bovenrand maar in de ronde variant is deze zeker 15 centimeter lager dan de standaard boxen van andere merken. Weet niet hoe de hoogte is bij de vierkante variant van Bopita. Dikker kussen hebben we