Ik heb geen zin om te koken en wil een kant en klare ovenschotel halen maar welke vinden jullie lekker? Heb je ook een ovenschotel met vis of zonder vlees? want ik wil er een zonder vlees
of een quiche ik had is gelezen met zalm en spinazie? heebben ze die ook bij de AH en hoe bevalt de smaak
De enige van de AH die ik ooit op heb is of met vlees of de 4-kazen (weet niet meer of die in het assortiment zit), maar die was wel lekker.
Ik wist dat het halal moest zijn, dus vandaar dat ik de 4 kazen noemde . Ik heb geloof ik nog geen Appie quiche tegengekomen ben die ik vies vind, dus ik zou de gok wagen.
De kaas die gebruikt wordt is waarschijnlijk met stremsel gemaakt van een kalfje. Die is niet halal, ik weet niet hoever je hierin gaat maar aangezien ik zelf vegetarier ben en ook let op het stremsel, dacht ik het je even te zeggen.
stremsel had ik idd eerder ook gehoord maar we eten nog wel kaas misschien komt erg stom over maar... het is zo we eten het nog wel. maar alsnog bedankt meid. Devy ok dus de quiche bevalt wel goed
waarom maak je niet snel zelf een quich? je hebt speciale bladerdeeg ervoor wat groenten erin mengesle van ei en kuiden en melk evt kaar erop en in de oven veel lekkerder en goedkoper ik zelf vind de kant en klaar producten helemaal niet lekker, gelukkig smeken verschillen, en nog duur ook....
had geen zin om te koken. Maar heb al iets anders makkelijks in gedachten het worden krieltjes met sla en een visje en misschien wel een visje en turkse aardappelsalade ik zie wel als ik de spullen haal bedankt allemaal deze kan opslot
Even nog een tip: Ik heb een bijbaan in een viswinkel gehad en daar verkochten ze ook heel veel kant en klare ovenschotels (zelf vers gemaakt, eventueel ter plekke met vis die jij wilt) en quiche, kant en klare paella zelfgemaakt en nog meer gerechten zelf gemaakt kant en klaar. Dus je zou ook eens bij de (betere) visboer kunnen kijken als je ooit weereens geen zin hebt om te koken.