Wij gaan zeer waarschijnlijk voor deze gave kinderstoel. Ik weet dat ie ongelovelijk duur is en dat je er heel veel andere dingen voor kunt kopen, dus daar graag geen commentaar op Is er toevallig hier iemand die m heeft, of in het echt heeft gezien? Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de Fresco en de Fresco loft? (behalve tientallen euro;s) Ik heb ook gezien dat er 1 type is met leren bekleding, maar die heeft weer niet zo'n leuke kleuren. Wat voor bekleding heeft de "gewone"? Is die een beetje goed schoon te maken? Wij moeten er best een eindje voor rijden om m in het echt te zien en te kopen, dus ben benieuwd of iemand me er alvast wat over kan vertellen!
Ja, ik heb 'm gezien! En ja, wij dachten ook wat een gaaf ding (wel duur, maar ja, daar gaat het hier ff niet om he? ) Het verschil tussen de fresco en de loft is dat de loft hoger kan, dus bijvoorbeeld ook geschikt is voor aan een bar ofzo. De fresco is gewoon maatje eettafel. Maar.... we hebben hem gezien bij Babypark in Gouda, gingen hem eigenlijk kopen, maar zijn er helemaal niet over te spreken! Het is geen stevige stoel, de onderdelen zitten los, verstellen gaat helemaal niet soepel. Ik had het idee dat ie snel uit elkaar zou gaan vallen... Mijn vriend trok in een poging iets te verstellen het blad er zomaar af met schroefjes en al... Verder deed ie heel plastic aan, er kwamen snel vieze strepen op (bv. van schoenen op de stoelpoot) en het plastic was ongelijk gegoten en bobbelig. Al met al schrokken wij hier nogal van en hebben we van de koop afgezien. Helaas, moet ik zeggen, want ik was echt superenthousiast toen ik 'm op de site zag en in blaadjes. Hij had geweldig in ons huis gestaan. Maar voor 320 euro wil ik geen goedkoop plastic ogend geval dat uit elkaar dreigt te vallen...hij zou jaren moeten meegaan! Ik had je graag een positief verhaal verteld (want dat had ik 'm gekocht!) Als je twijfelt, zou ik zeker zelf eens gaan kijken in een zaak die 'm heeft staan. Misschien denk je er zelf anders over... Succes!
hmm das jammer om te horen! We gaan zeker eerst in het echt kijken hoor. Maar net wat je zegt, voor 320 euro moet ie er wel verdomd goed uit zien! Anders gaan we voor de tripp trapp en die komt kompleet ook heel dicht bij de 300 euro.
Hi, Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal als Yule, helaas. Vond het echt een supergave stoel en was helemaal aan de slag gegaan om mijn vriend over te halen. Maar toen we hem in Gouda zagen, viel ie flink tegen. Vond de bekleding ook hard aanvoelen en idd een beetje plasticig. Errug jammer! Nu weet ik echt niet wat voor stoel ik ga nemen. Vind alles of te groot en bulkig of te saai etc. Misschien toch een Tripp Trapp in een leuk kleurtje oid.... Groetjes Rosa
Ik heb hem en ben er juist wel over te spreken. Voor mijn dochetr gebruiken we hem nog niet, maar mijn nichtje van 21 maanden zit er heel vaak in en is er alles behalve voorzichtig en zuinig mee. Tuurlijk is hij van plastik, je had hem toch niet van hout verwacht? Hij is zeer stevig en stabiel en het verstellen gaat ook prima als je weet hoe het moet. Ik denk dat de stoel in de winkel niet goed in elkaar is gezet want ik kan met geen mogelijkheid het blad eraf trekken hoor... Het enige dat me tegenvalt is het schoonmaken van de bekleding. Het lijkt wel of vetvlekken erin trekken en zijn er heel lastig af te poetsen.
Nee, ik had een plastic stoel inderdaad niet van hout verwacht... Ik vond het plastic er supergoedkoop uitzien (vooral van de witte, al vergeeld in de winkel). Er zijn design meubelen verkrijgbaar van veel betere materiaal kwaliteit. Tenminste, de stoel heeft wel een design-prijskaartje, dan verwacht ik er gewoon meer van. Maar fijn dat ie bij jullie wel goed bevalt!
Ook wij wilden 'm kopen. Maar niet gedaan.... Sluit me geheel aan bij wat Yule schreef. Jammergenoeg! Manytroubles
Wij waren ook verkocht toen we hem op een plaatje zagen, maar inderdaad bij Babypark in Gouda ziet hij er niet uit. Mooi van verre, verre van mooi. Misschien ligt het inderdaad aan het stoeltje in Gouda, maar wij gaan ook opzoek naar iets anders.
Wij hebben de Bloom Fresco en ik herken echt niets van de commentaren die hier gegeven worden. Het is een stevige stoel, hij is soepel te verstellen, er komen helemaal geen stukjes los. Wij zijn er erg tevreden over. De bekleding is van een soort schuimrubber (waar de fabrikant niet geheimzinnig over doet, ik weet niet wat je had verwacht) en is gewoon in de wasmachine te wassen. Je kan er (mocht je daar behoefte aan hebben) ook gewoon een slaapzakje in gebruiken, het sluitingssysteem is niet anders dan pakweg de maxicosi. Prima stoel!