Ik wil graag bij iemand bloemen laten bezorgen. Heeft er iemand ervaring met topbloemen,fleurop of euroflorist? en hoe is dit bevallen? twijfel namelijk tussen deze 3.
Je kn denk beter de bloemenwinkel daar in de buurt bellen en vragen. Scheelt je denk ik een hoop kosten. Verder goede ervaring met Fleurop.
Ik heb al vaker besteld via topbloemen en ben er erg tevreden over. Prijs valt ook reuze mee en de bloemen die worden bezorgd staan zijn vers en erg mooi. Ze hebben bij mijn oma dik een week gestaan toen ze ze weg moest doen. Worden in een leuke vaas/tas bezorgd. Echte aanrader. Weet trouwens niet of je bij de ING zit maar via hun kan je met je rentepunten ook nog een kortingsbon krijgen voor Topbloemen.nl
prijs maakt niet zoveel uit. Ze hebbem leuke boeketten op de site staan. Weet iemand misschien ook hoe de boeketten bezorgd worden? Met cellofaan etc eromheen?
Mijn ouders rijden voor heel veel bloemisten hier in de regio. Maar hun zeggen dat je het beste kunt bestellen bij topbloemen. Deze worden bezorgd in een soort van tasje met water er bij in. En alleen de betere zaken doen hier aan mee. De fleurop en fleurist doet bijna iedereen aan mee.
Topbloemen ja! Ze kijken welke bloemist er in de buurt bij aangesloten zit en die maakt en brengt het dan. Gewoon kei goed! Ikzelf heb 2 weken geleden een bos gehad en hebben bij mij 2 weken gestaan. Zelf bestellen doe ik ook. Voor 20 euro heb je een mooie bos bloemen met bezorgen erbij
Onze bloemist bezorgt in principe zelf. Daar zou je ook nog naar kunnen informeren. Ligt natuurlijk ook aan afstand en kosten. Doordat ik en mijn familie goede klant is matst ze daar wel in.