Even een vraagje... Ik ben vandaag 6+3 weken zwanger en sinds vanochtend bloedverlies. Begon heel licht met alleen wat roze op het papiertje maar wordt steeds meer. Gelukkig geen krampen, wel steeds meer bloedverlies. Het kan zijn dat ik iets minder ver ben, ben niet helemaal zeker van mijn eisprong maar dit scheelt hooguit een paar dagen. Nu ook soort brandend gevoel bij mijn vagina. Het lijkt alsof ik ongesteld ben geworden. Wat ik met dit verhaal wil weet ik eigenlijk niet... Herkent iemand dit?
Hmm wat vervelend zeg! Kun je aangeven hoeveel t was? En is de kleur ook donkerder geworden? Heb je inspannende dingen gedaan? Seks, zwaar werk, zwaar tillen?
De kleur is wel donkerder geworden. In mijn maandverband nu ongeveer een plek als een euromunt. Geen seks, geen zwaar werk, niks zwaars getild... Net een echo gehad. Volgens de metingen komt ze uit op 5+1 en dat kan wel kloppen met hoe licht mijn testen in het begin waren. Had 5 September sws al een afspraak staan. Dan moet het vruchtzakje en het embryo gegroeid zijn en moet er een hartje te zien zijn. Het vruchtzakje en het embryo pasten precies bij elkaar.
Ik heb in die week ook roze bloedverlies gehad, wat me erg onzeker maakte. Bel even je verloskundige, zij Kon mij geruststelling. Geen helder rood en geen krampen is goed..
Maar bedoel je donkerder rood of donkerder bruin? Ik had vanaf NOD tot aan een week of 11 regelmatig bruinverlies dat er ineens uit kon lopen. Vandaag 17 weken zwanger van een klein mannetje waar het helemaal goed mee gaat!
Idd wat @GroeneBomen zegt 50/50 procent kans. Het hoeft niet per se mis te gaan en zeker niet omdat je geen krampen hebt. Sommige vrouwen verliezen best wel wat bloed tijdens de zwangerschap en krijgen een gezonde baby. Ik hoop dat dit goed uitpakt! Hou je ons op de hoogte?
Ik duim mee dat alles goed mag verlopen! Bij mijn zoon had ik ook af en toe helderrood bloed en best veel ook, zonder aanleiding. Het was toen gelukkig niets. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde mag zijn
Wat vervelend zeg! Hoop dat je bij de juiste 50% zit. Ik duim heel hard voor je. Hoe dan ook, veel sterkte hiermee!
Hier ook behoorlijk wat bloedverlies gehad in het eerste trimester. Op het moment dat ik stopte met werken (gedwongen, zit nu volledig in de ziektewet) is het bloeden ook gestopt. Ze zeggen dat stress geen oorzaak kan zijn, maar ik ben er van overtuigd van wel. In mijn vorige zwangerschap had ik bloedverlies met 6 maanden totdat alles klaar was voor de baby (nogal stressvolle situatie toen, plus vermoedelijke depressie). Probeer gewoon rustig aan te doen en je niet teveel op te winden, ookal is dat echt enorm lastig. Heel crux gezegd: je kunt er niets aan doen nu... Ik duim voor je dat alles goed gaat!!
Net met afvegen een soort van stolsel op het papiertje... net zo groot als een euromunt ongeveer... Donkerrood...
Krijg je er ook krampen bij? Het is heel lastig te zeggen. Je zou in eerste instantie denken: dat klinkt niet goed. Maar er zijn echt vrouwen die bloedverlies én stolsels hebben, waarbij het goed gaat. Wat zegt jouw gevoel?
Nee ik heb dus helemaal geen krampen. Wel wat buikpijn, soort zeurende menstruatie achtige buikpijn. Mijn gevoel verandert per minuut. Ik durf het gewoon echt niet te zeggen... Heb net opgezocht hoe stolsels er vaak uitzien bij 4-5 weken en bij 6 weken. En wat ik net had leek er totaal niet op...
Die onzekerheid is echt killing. Niet leuk! Ik zou toch als het erger wordt, weer een echo laten maken. Ik hoop dat het bloeden gewoon stopt.
Gaat wel... Totaal geen buikpijn gelukkig. Nog wel bloedverlies... Net met plassen wel weer een soort donkerrood stolsel...