Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ben nu na 10 maanden zwanger geraakt. Ben zo ontzettend blij.
    Maar ook onzeker.
    Heb 1 test gedaan van het kruidvat. 2 super dikke strepen zichtbaar dus dat zit wel snor. Denk ik dan.

Maandag maar even de huisarts bellen.

Maar toch denk ik steeds. Wat als het geen goede test is geweest. Als ik nu nog een test doe ben ik bang dat hij negatief is.
    Heb helemaal geen kwaaltjes.
    Word gek van die onzekerheid. Wil gewoon blij zijn!

Liefs Luna

2. VeraV

VeraV Actief lid

31 okt 2008
    116
    0
    0
    Hej Luna,

Ken dat helemaal. Ik dacht precies hetzelfde. Wat ik gedaan heb: Ging naar de winkel, kocht twee testen van verschillende merken en heb ze meteen gedaan. Kon niet geloven dat ze allebei positief zouden worden, maar dat werden ze wel! En toen moest ik er toch aan. Geloof nu nog steeds niet dat er echt een kindje zit. Maarruh, het hele hcg gebeuren moest ik wel geloven met drie positieve testen. :D

Groetjes,
    Vera

3. dreedaan

dreedaan Lid

10 mrt 2008
    21
    0
    0
    gelderland
    hoi luna
    zou zeggen gefeliciteerd meid

ik heb ook altijd getest met die van de kruitvat,had gehoord dat dit een van de betere tests zijn.
    test heeft bij mij nog nooit gelogen.
    je kan anders bij de huisarts nog een test laten doen als dit je meer zekerheid geeft.

niet iedereen heeft last van kwaaltjes,ik ben alleen moe en had zere borsten,ben af en toe overdag of savonds misselijk,zegt dus ook niks

succes

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gefeliciteerd meid en een streep s een streep je bent gewoon hartstikke zwanger.
    ik begrijp je gevoel dat zal waarschijnlijk pas weg gaan als je de echo hebt gehad dan weet je het echt zeker. (zo dacht ik)

5. desperate75

6 feb 2009
    11
    0
    0

gefeliiteerd luna..
    denk dat ik zwanger bent maar moet nog 1 a 2 weken wachten...ik ben zo onzeker zenuwachtig angstig....hoop dat het positief is

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik had het ook hoor. En zeker toen ik de test moest doen voor moeders voor moeders. Je weet dat je zwanger bent, maar stel nou dat de test niks aangeeft.

Je wilt graag zekerheid maar die krijg je pas als je het hartje hoort of de echo ziet. Dat was bij mij in ieder geval zo.

7. desperate75

6 feb 2009
    11
    0
    0

:cry: heb 9 jaar geleden een miskraam gehad,vanaf die dag ben ik bang geworden om zwanger te raken..ik stelde het altijd uit.door verschillende omstandigheden.maar nu kan het niet meer uitgesteld worden.ben bijna 34 dus me klok begin te tikken.en hard ook.
    me grootste wens is moeder worden,met partner of niet.

hoop echt dat ik nu de kans krijg..nog 1 a 2 weken wachten kan de spanning niet aan :(

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    das niet leuk, om zo zwanger te willen worden. Met steeds die onzekerheid.

Ik hoop voor je dat het goed mag gaan.

9. desperate75

6 feb 2009
    11
    0
    0

HOOP HET OOK....

10. Momfulness

Hoi meiden,

bedankt voor jullie antwoorden.
    Ik voel me toch wel ontzettend gelukkig. heb vanmiddag nog even de CB digitaal gedaan met indicator. Die gaf aan zwanger en dat de bevruchting langer dan 3 weken geleden heeft plaatsgevonden.

Het feit dat het nog fout kan gaan is denk ik iets wat wel in je achterhoofd mee mag blijven spelen, maar moet de vreugde denk ik niet bederven.

11. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik vond het ook moeilijk te geloven hoor! HEt besef kwam eigenlijk pas bij mijn eerste echo. Echt geweldig om te zien!

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

had ik ook ;)

13. Momfulness

@ Karel, heb jij al een echo gehad? Wat vroeg!

Ja denk dat ik het ook pas dan ga geloven.

Nu heb ik vandaag al de hele tijd best buikpijn, ben zo bang voor een miskraam! Omdat je het zoveel leest en het zoveel hoort. Het overheerst op het moment toch wel een beetje. Daar ben ik helemaal niet blij mee. Iedereen om me heen vraagt, ben je nu niet blij?...

Hoop dat dat gevoel toch eens weggaat hoor!

14. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi! ja ik heb een echo gehad, afgelopen vrijdag omdat ik vorige week zaterdag erge bloedingen had en verlies van een vruchtje. Dus ik ging eigenlijk voor een echo om te kijken of alles schoon was, maar wonder boven wonder zat er nog een vruchtje! Waren we dus erg blij mee!

15. Momfulness

Wow wat een geweldig verhaal! Gefeliciteerd! Nu flink gaan genieten!
    Heb net de verloskundige aan de telefoon gehad. Ze heeft me wel gerust kunnen stellen.
    Ze zij me kunt er maar beter gewoon van genieten en in 85% van de gevallen gaat het gewoon goed dus...
    Heb ook echt al flinke kwaaltjes.
    Zolang die aanhouden maak ik me maar geen zorgen.

Liefs Luna1

16. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Dank je!

Buikpijn komt vaak voor hoor. Hoort er gewoon bij. Alles is toch van binnen aan het groeien en veranderen. Vaak is het ook gewoon bandenpijn.
    Fijn dat je vk je gerustgesteld heeft! Mijn vk zei ook dat het percentage dat het goed gaat het grootst is. En je leest zoveel "slechte" ervaringen van mensen op internet dat je daar ook heel erg onzeker van wordt. Had ik iig wel. Ik probeer dus maar meer naar mijn eigenlijf te luisteren, dan bij elk pijntje op internet te kijken wat het kan zijn, want dan wordt ik gek ;)

Deel Deze Pagina