Bloeding 8 dagen na terugplaatsing 5 daags embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Frooker, 30 nov 2024.

1. Frooker

Frooker Nieuw lid

30 nov 2024
    2
    0
    1
    Hoi hoi’
    Na lang lezen en nu zelf aan het einde van mijn laatste traject ben ik toch op zoek naar een hoopgevend bericht.

Ik heb vorige week vrijdag een terugplaatsing gehad van een 5daags embryo. Sindsdien slik ik 3x pd duphaston(progesteron). De eerste dagen had ik last van wat bruinig verlies. Dit stopte na 2 dagen. Nu 8 dagen later heb ik af en toe kramp in mijn benen, heel licht in mijn buik en na gemeenschap ineens roze/rood verlies. Ik test nooit omdat ik de hoop daarna vaak opgeef en meestal gelijk krijg.

Ik heb een zoon van bijna 6 en daarna ben ik nooit meer zwanger geweest. Ik heb toen geen bloedingen gehad, dus vandaar dat de moed mij wederom in de schoenen zakt. Iemand een vergelijkbare situatie meegemaakt?

2. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    361
    432
    63
    Vrouw
    Ik snap dat dit je ongerust maakt. Ik heb zelf op de 6e en 7e dag na terugplaatsing van mijn 5-daagse embryo een bloeding gehad, maar wist al wel dat ik al zwanger was. Dus daarom gaf de arts wel direct aan dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding was.

Weet je inmiddels al meer?

Frooker vindt dit leuk.
  3. Frooker

Frooker Nieuw lid

30 nov 2024
    2
    0
    1
    Hoi!
    Ja helaas gisterochtend volledig gaan bloeden. Net een dag voordat ik mocht testen. Ik ken mijn lijf inmiddels al zo goed, dat ik het stiekem al wist.

bedankt voor je reactie❤️

Deel Deze Pagina