M'n kind van bijna vier maanden geeft al twee dagen bloed over in combinatie met moedermelk. Niet na elke voeding, maar wel zeker twee keer per dag. Dit doet zich al twee dagen voor. Ik ben ook 2 keer bij de huisartsenpost geweest en zij konden niks vinden. Ik merk niks anders op bij mijn kindje, zoals dat die buiten bewustzijn raakt of andere dingen zoals bloed in urine of koorts. Maar zijn ontlasting was vandaag wel heel erg donker met zwarte stukjes erin. Ze zeiden bij de huisartsenpost dat het aan de slokdarm kon liggen, dat die gescheurd kon zijn maar dat het verder niet erg was. Ik maak me zorgen omdat ze het niet zeker weten natuurlijk. Ik stel deze vraag via deze kant in hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen
Hoi,' jeetje is wel even schrikken he als er bloed in je kindjes spuug zit. Ik kan geen al te medische vragen beantwoorden, maar eventuele oorzaak kan zijn dat er in jouw borsten een klein bloedinkje is geweest, erg onschuldig, komt vaker voor. Bloed kan dus van jou zijn ipv je kindje. Wat voor idee heb je er zelf bij? Maak je je zorgen? groetjes Kirsten