Een vraag hoe jullie hier tegen aan kijken. Ik heb me, toen ik net zwanger was, aangemeld voor de blije doos van Wij Jonge Ouders. Door omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid geweest om deze af te halen bij Prenatal. Nou ja, jammer dan voor mij, dacht ik. Maar toen kreeg ik een mail (of brief per post dat weet ik even niet meer) dat ik de blije doos nog niet heb opgehaald en dat ze mij deze ook konden thuissturen. Ik moest daarvoor wel 4,95 euro betalen. Dat heb ik toen niet gedaan. Ik dacht weer, jammer voor mij, maar ik weet niet wat er in die doos zit en ga niet zomaar 4,95 euro betalen voor iets waarvan ik niet weet wat ik krijg. Maar... nu heb ik de blije doos thuisgestuurd gekregen van Wij Jonge Ouders met een brief erbij dat het waarschijnlijk aan mijn aandacht is ontsnapt om de blije doos op te halen, bla bla bla. En dan staat er onderaan de brief: De service om de blije doos toe te sturen, brengt aanzienlijke kosten met zich mee. Reden waarom wij je vragen een klein gedeelte van de kosten voor je rekening te nemen. Wil je daarvoor onderstaande acceptgiro gebruiken? Maar dat is toch raar?? Ik heb er toch niet om gevraagd dat ze mij die doos gaan opsturen? Ik neig er nu dan ook naar om het bedrag van 4,95 euro niet te betalen. Wat zouden jullie doen?
Ik zou het niet betalen. Hun gaven je de keuze en jij hebt ervoor gekozen om er geen gebruik van te maken. Dat hun hem dan toesturen is hun keuze.
Ik zou het ook niet betalen, volgens mij heb je duidelijk de keuze gemaakt om de blije doos niet te laten toe sturen. Dat zij dan toch besluiten deze toe te zenden is hun keuze, moeten ze die kosten ook maar voor hun rekening nemen.
Ik heb precies het zelfde! Blije doos ook ontvangen na dat ik m zelf niet heb opgehaald. Heb al een beetje op Google gekeken. En daar word gesproken over een vrijwillige bijdrage. Blijkbaar doen ze dit bij veel mensen. Ik ga het iniedergeva niet betalen. Het is wel maar 5 euro, maar ik heb er niet om gevraagd en het is hun eigen keuze geweest om de doos op te sturen.
Ik had het ook niet betaald. Je hebt er niet om gevraagd en vind het eigenlijk een beetje pusherig.... Leuk dat het service is, maar dan moeten ze hem als verrassing sturen en geen verzendkosten gaan vragen. Dat vind ik drammen. Ze konden me de boom in!
Ik zou hem ook niet betalen, idd je hebt er niet om gevraagd. Maar ik vind het wel een leuke doos 😄
Best asociaal zeg van wij... Als iemand het niet ophaalt en je daarna nog een brief krijgt ok. Maar dan kunnen ze evt daarna bellen, maar zo maar sturen.? En dan vragen of je wilt mee betalen....
Ik kreeg die brief ook, vond het al zo raar. Toen gelijk maar die blije doos opgehaald bij prenatal. Ik zou t ook niet betalen je hebt er niet om gevraagd
Ik zou ook niet betalen. Ik heb sowieso een nare ervaring met Wij. Ik werd na aanvraag van de blije doos gebeld om te vragen of ik een abonnement op het tijdschrift wilde. Alleen ik was nog maar 9 weken zwanger dus gaf aan dat ik nog even wilde nadenken, aangezien er ook nog van alles mis kon gaan. De dame aan de andere kant zei toen heel bot, dat ik dan ook de doos maar beter niet had aan kunnen vragen, omdat er nog wat mis kon gaan. Dus wat dat betreft vind ik de organisatie niet erg 'klantvriendelijk'. De blije doos vond ik overigens wel het beste qua inhoud van alle gratis dozen die ik tot nu toe heb ontvangen.
Misschien helemaal van de andere kant bekeken hoor, maar je vraagt toch zelf wel de doos aan. Ze attenderen je op het feit dat je hem nog af kunt halen en er bezorgkosten zijn, dus je weet van de bezorg "kosten" waarom neem je de doos dan wel aan wanneer deze bezorgd wordt. Je kunt dan toch ook aangeven dat je hem niet besteld hebt. Nogmaals het wordt je op deze manier inderdaad wel opgedrongen. Maar wanneer je de doos wel aanneemt zou ik persoonlijk wel de 5 euro bezorgkosten betalen
Ik heb vandaag de brief gekregen dat ik hem nog niet heb opgehaald en of ik hem thuisgestuurd wil hebben. En inderdaad er zit een acceptgiro aan vast. Nu ben ik al 2x! bij de prenatal geweest met die bon. En beide keren hadden ze die doos niet op voorraad. Dus ik ben wel in de gelegenheid geweest, maar ik kom niet elke week in de buurt van de prenatal. Nu heb ik tot 20 sept de kans om hem op te halen, maar ik weet niet of dat er nog van komt. Grote kans dus dat ik ook te laat zal zijn, jammer maar helaas denk ik dan. Als zij hem dan alsnog voor mij opsturen is dat op hun kosten hoor. Ik ben al 2x geweest voor niets. Ik betaal die verzendkosten niet!
Imo1978 wat een botte rot opmerking van die medewerker gadver, zou in staat zijn een klacht in te dienen.
Acceptgiro bij oud papier leggen. Klaar is kees. Ik ben ook 1x zinloos langs de prenetal geweest, dame zei toen bel even van te voren als je langskomt, dan kom je niet voor noppes
Op dat moment stond ik wel even te knipperen met mijn ogen, zeg maar. Later ben ik door een andere medewerker teruggebeld en gelijk gezegd dat ik geen abonnement wens van een zo'n organisatie. Verder heb ik het gelaten voor wat het is...ga geen energie stoppen in dat soort mensen/organisaties.
Ik zou het ook niet betalen. Ze zullen geen deurwaarder op je af sturen, zeker niet voor een "vrijwillige bijdrage" gewoon een truukje om alsnog geld binnen te halen
Slecht hoor ik kreeg ook vandaag bericht mag hem voor 20 sept ophalen... ben ook al 100 x gebeld neem alleen niet op ( staat altijd privé nummer dan weet ik genoeg ) heeft iemand een idee wat er zoal in zit dit jaar ?
Tsja ik kreeg ook maanden lang het blad wij jonge ouders.. Terwijl ik het al paar keer had opgezegd en geen abbo wilde.. Ik heb gewoon niet betaald.. Ging nog even door .. Wel fijn gratis boekjes lezen.. Had de mail bewaard dus ze hdden geen poot om op te staan..