Ik heb net een Dyson steelstofzuiger gekocht en via tweakers eerst gekeken wat de prijzen waren de afgelopen maanden/jaren en dit was echt het laagste.
Wij hebben een lamp voor boven de eettafel op het oog, hoop dat daar nog een leuke korting voor komt. Verder zou een leuke acties van een reisbureau wel leuk zijn. Mijn stoom reiniger is overleden, dus daar moet ik ook voor gaan kijken.
https://www.dyson.nl/black-friday/pre-access?utm_source=sfmc&utm_term=Main+CTA+text&utm_content=37189&utm_id=6a4c97f9-c213-4b82-b13c-c223128acdc1&sfmc_id=146523563&sfmc_activityid=9345554a-8c45-4d8b-a2bb-8257a3587f7d&utm_medium=email&utm_campaign=NL-000462-102024-PEAK24BF-PreAccess-Launch-Owner-1
Ik hoop dat de dyson airwrap in de aanbieding komt. Helaas zag ik al dat Dyson zelf hem niet in de aanbieding heeft, wellicht komt het bij de mediamarkt of coolblue. Verder denk ik eraan om over te stappen qua internet en tv aanbieder. Misschien komt daar nog een leuke aanbieding voorbij.
Ik wil graag een nieuwe e reader, liefst de kobo colour maar of deze mee gaan doen aan black friday?? en ben op zoek naar nieuwe hoofdkussens, denkend aan cloudpillo. Zag dat deze wel een leuke actie gaan krijgen.
Hier opzoek naar een nieuwe bank en liefst wil ik een hoekbank maar dan nog ff iets meer zit plekken dan dat wij nu hebben en met aan beide kanten een leuning. Nu een hoekbank 3 zitplekken en een loungestuk waar je dus op het einde niet zo lekker zit. Bij profijt hadden ze een bank die goed zit voor ons maar hoop dat er dus een goede aanbieding komt.
Ik wil eigenlijk wat mooie spullen voor mijn paarden aanschaffen van het merk Kentucky. Duur spul, dus hoop op leuke deals.
Ik heb toevallig omdat ze er weer een kapot hebben gemaakt zo’n nep ding bij de action gehaald en die werkt ook helemaal prima!
Hier waarschijnlijk nespresso, die hebben meestal gratis accessoires bij zoveel cupjes (die cupjes kopen we toch wel, dus is ook echt gratis. En verder blijven mijn borsten maar groeien en heb ik bh’s in mijn winkelmandje ergens.
Ik heb mij broer net een IPad 9e generatie laten bestellen in de USA. Voor net geen €200,- heb ik dan een nieuwe. Mijn huidige (5e generatie zal op kortere termijn niet meer qua software worden ondersteund). En mijn broer vliegt komende week naar de USA, dus dat komt goed uit.