Grappig hoe persoonlijk het is, ik ben juist van een Sylvana naar Cloudpillo gegaan omdat ik ( ondanks diverse kleuren getest) echt niet kon wennen aan sylvana
Voor Sylvana moet je echt even in een beddenzaam voor de hoogte en stevigheid. Ik heb zelf de comfort groen. Maar die heb je ook weer met onderin een extra schuimlaagje waardoor hij nog hoger en steviger is en dan weer in alle kleiren. Op de plaatjes zie je precies hetzelfde kussen maar het ligt totaal anders.
Wij gaan voor een nieuw interieur en de verkoper zei, kom de 20ste terug dan begint BF. Ben benieuwd.
Nou, als ze over 2 weken korting kunnen geven, dan kan dat nu vast ook wel. Zonde dat ze je als potentiele klant hebben laten gaan.
Misschien is de Shark flexstyle wat voor je? Ik hoor overal dat hij net zo goed is als de Dyson en 2x zo goedkoop.
Modibodi (menstruatie ondergoed) is al gestart met de black friday aanbieding, vrij veel keus met 50% korting, dus daar heb ik net een bestelling gedaan.
Tegenwoordig staat het er wel goed bij, eerder niet: Een M valt als een maat 40 (mijn maat). En de youth 16-18 valt hetzelfde als de M/40, ik vind de tiener onderbroeken het fijnst qua model, eerder gingen die maar tot 14-16, dus geen optie voor mij, maar nu dus wel.
Ik heb een link met 50 euro korting, geen idee of die wel voor de juiste versie geschikt is, maar mocht je interesse hebben. Het is via Veepee.
Cloudpillo 1+1 actie is van kracht! Mijn man had hem eind oktober met 20% korting aangeschaft en was enthousiast. Je mag 30 dagen proberen en nu zag ik 1+1. Dus gebeld en gevraagd of we van deze actie gebruik mochten maken en dat was prima! Dan moesten we wel die 20% van het eerste kussen betalen, maar dat is veel minder dan het tweede kussen waard is.
Ik zie door de bomen het bos niet meer qua deals pfff. Ik ben op zoek naar een smartwatch. Is dit een goede deal? https://www.coolblue.nl/product/927254/garmin-vivoactive-4s-goud-roze-40mm.html