Wij ook! Althans, hebben er nog geen 1, maar ik word inmiddels gek van de stofzuiger met snoer haha. Wij willen voor de dyson gaan en nu aan het wachten op een mooie deal
??? Badkussen van 180??? Link? (Ik haat bad, man loveees it) Ik laat me verleiden voor nieuwe schoenen. De mijne zijn aan vervanging toe die zijn echt OP (jaar dedicated gebruik) en die van G ook (na 3,5 mnd).
Deze kussens schijnen uit China te komen en de inhoud van de kussens daardoor niet volgens eu richtlijnen
Ik denk dit: https://bedtwijfelaars.nl/nieuws/cloudpillo-kussen-review/ maar ik vraag mij dan af of mijn huidige kussen wel in Europa is gefabriceerd.
Dank. En inderdaad, een hoop van al onze producten wordt natuurlijk gewoon in China geproduceerd. Dat is op zichzelf niet erg. Als de ondernemer binnen de EU gevestigd is, zouden in principe alle Europese richtlijnen gevolgd moeten zijn (anders dan wanneer je bij die Chinese webshops je troep aanschaft zeg maar). Heb de link gelezen en zie niet op basis waarvan ze concluderen dat het niet aan de richtlijnen zou voldoen. Zou graag de onderbouwing zien. Alleen dat het in China geproduceerd wordt is natuurlijk geen issue.
Eens, ik vond het ook wat tegenstrijdig, want bij voordelen staat: OEKO-TEX® standaard certificaat: alle materialen hebben deze certificering, wat inhoudt dat er geen schadelijke stoffen in de producten zitten. Ik zal eens een mailtje sturen naar ze. Kijken hoe ze reageren. Reactie zal ik hier delen.
Is gewoon traagschuim in vlokken. Kan niet zoveel mis mee gaan, of je moet het willen opeten Zijn in ieder geval heerlijke kussens!
Ja duimen voor een mooie steelstofzuiger aanbieding, we hebben er eentje van AEG maar na 2,5 jaar zuigt die nog geen rijstkorrel meer op
Ik wil de glazen kom voor mijn kitchen aid kopen voor sinterklaas. Alleen moet ik hem eigenlijk bij de Bijenkorf halen want heb daar nog voor 80 euro kadobonnen van liggen en ik kom daar verder nooit. We willen ook een nieuwe tv maar bedenk me nu dat we die wellicht ook met Black friday kunnen kopen, ff in de gaten houden.
De kinderen willen de nieuwste EA sports (voorheen fifa) voor de PS 5. Daarnaast nog een nieuwe controller. Verder wil ik een fototoestel kopen.
Laten ze net als in Amerika stoppen met alle aanbiedingen in het jaar. Dan alleen op Black Friday de aanbiedingen zoals in Amerika. De Black Friday aanbiedingen in Nederland stellen niets voor. Meestal kan je het op een ander moment in het jaar wel ergens voor dezelfde prijs of goedkoper kopen.
Hier geen grote wensen. Ik koop wanneer ik de prijs juist vindt, dat is doorgaans niet met Black Friday
Een kussen is iets heel persoonlijks, dus dat zou je echt moeten testen. Hier ook aangeschaft, maar al die lovende woorden zijn hier niet van toepassing. Als je een tijdje in dezelfde houding ligt en je wilt gaan verliggen, blijft je kussen in de vorm van hoe je lag. Wij houden daar dus absoluut niet van en vind het juist heerlijk dat als je je hoofd even oplicht, het kussen zn eigen vorm gelijk weer aanneemt.
Ik hou me er nooit zo mee bezig eigenlijk, maar nu toch wel benieuwd of de Switch ook mee gaat doen? Die wil dochter namelijk graag hebben voor dr verjaardag.